Site icon IAS

אייר קנדה פתחה מחדש את טרקלין Maple Leaf בטורונטו

מטוס אייר קנדה. . צילום יח"צ

אייר קנדה פותחת בהדרגה את טרקליניה, חברת התעופה הקנדית פתחה (ביום ו' , 24 ליולי) מחדש את טרקלין Maple Leaf בטורונטו תוך הקפדה מחמירה על פרוטוקול בטיחות. הטרקלינים בוונקובר ומונטריאול ייפתחו ביום העבודה (Labour Day) – ב-7 בספטמבר 2020.

" אנו שמחים לקבל שוב את פני לקוחותינו בטרקלין Maple Leaf בנמל התעופה הבינלאומי טורונטו  פירסון  (Toronto Pearson). פתיחתו מחדש לוותה בצעדים מחמירים בתחום הבטיחות לנוסעים ולצוות העובדים", אמר אנדרו יו (Andrew Yiu), סגן נשיא מוצר, באייר קנדה. " אנו מבצעים ריסוס אלקטרוסטטי ומשיקים תהליכים חדשים ללא מגע, כמו הזמנת אוכל ארוז מראש דרך הנייד למושב בטרקלין. נפתח בהדרגה גם את הטרקלינים הנוספים שלנו לנוסעים העסקיים, בנמלי התעופה של וונקובר ומונטריאול ."

פרוטוקול הבטיחות לטרקלין Maple Leaf של אייר קנדה משלב מספר אמצעים לשיפור הבריאות והבטיחות וכוללים: עטיית מסכות חובה ללקוחות ועובדים, מחיצות פרספקס בדלפק הקבלה, אוכל וכיבוד ארוז מראש כולל משקאות בהתאם. בנוסף, כדי להגן על הלקוחות בצורה טובה יותר, צוות העובדים ינקה ברציפות את המושבים והשירותים בטרקלין. אמצעי הניקוי המשופרים כוללים גם שימוש ביחידות אלקטרוסטטיות וחומרי חיטוי בדרגה רפואית. שירותי הטרקלין החדשים יציעו גם כמה תכונות נטולות מגע, כולל הצגת כל חומרי הקריאה בפורמט דיגיטלי באמצעות PressReader.

gcur פרטים נוספים אודות שירותי Maple Leaf Lounge Lounge המעודכנים של אייר קנדה לחצו כאן 

Exit mobile version