Site icon IAS

אייר קנדה משדרגת את חוויית הלקוח

אייר קנדה: שדרוג חווית הנוסעים. צילום אייר קנדה

חברת אייר קנדה (Air Canada) הודיעה לאחרונה על שורה של שדרוגים במטרה לשפר את חווית הטיסה, מאוכל ובידור במטוס ועד הטרקלינים בנמלי התעופה הקנדיים :

אוכל בינלאומי במחלקת תיירים

החל מה-1 בנובמבר, אייר קנדה תשדרג את חווית האוכל במחלקת התיירים שתכלול מנה ראשונה חמה שנוצרה עבור אייר קנדה על ידי השף הידוע ג'רום פרר (Jérôme Ferrer), חבר בפאנל הקולינרי של אייר קנדה. מתאבן נוסף המשקף את מטבח היעד מוצג גם הוא עם כל הארוחות, ושירות קינוחים נפרד יגיע לאחר מכן.

אוכל במחלקת תיירים בצפון אמריקה

מגוון רחב יותר של אוכל טרי ובריא יוצע החל מה-1 בנובמבר במחלקת תיירים בטיסות לצפון אמריקה. תפריט הביסטרו של אייר קנדה יורחב ויכלול כריך בריוש בייגל סלמון מעושן, אפשרויות טבעוניות כגון סלט פארו או עטיפת חומוס מתובלת, חטיפים קנדיים, בנוסף לבחירות האהובות בכל הזמנים כמו כריכי בשר מעושן בסגנון מונטריאול ומגש הפירות והגבינות הפופולרי של אייר קנדה.

אייר קנדה מציע תפריטים מגוונים. צילום אייר קנדה

שירות במחלקות הפרימיום

החל מה-1 בנובמבר, אייר קנדה משחזרת במלואו את שירותי הפרימיום שלה הן לפני היציאה והן בטיסה, עם חזרת השירות לתליית מעילים וז'קטים, הגשת משקאות לפני היציאה בטיסות בינלאומיות ומגבות חמות לפני הגשת הארוחה.

לקוחות Air Canada Signature Class בכל הטיסות הבינלאומיות ייהנו מערכות חדשות בשיתוף עם Acqua di Parma הכוללות תיקים מסוגננים המכילים מוצרי טיפוח יוקרתיים בתוספת מסיכת עיניים גדולה, גרביים, מוצרים לצחצוח שיניים ואטמי אוזניים 3M לנוחות מרבית.

לקוחות בטיסות לילה ב-International Premium Economy וב-North America Signature Class ייהנו מתיקי נוחות המכילים מסכת עיניים, גרביים ומוצרים לצחצוח שיניים.

ערכות נוחות חדשות באייר קנדה בשיתוף עם Acqua di Parma . צילום אייר קנדה

בידור ואינטרנט בטיסה

אייר קנדה ואייר קנדה רוז' מציעות את גלישת האינטרנט המהירה ביותר בטיסה, מכל חברות התעופה הקנדיות, עם Wi-Fi זמין בכל צי 39 מטוסי אייר קנדה רוז', בכל מטוסי אייר קנדה רחבי הגוף ובכ-90% מכלל מטוסי אייר קנדה. התקנת ה-Wi-Fi תושלם בשאר המטוסים צרי הגוף בשנת 2023.

החל מה-1 בנובמבר, אייר קנדה הופכת לחברת התעופה הקנדית הראשונה שהחלה להציע אינטרנט אלחוטי מהיר חינם במטוסיה. לקוחות הטסים ב-Premium Rouge ייהנו מהטבה הזו, ותהיה להם היכולת להזין תוכניות בידור, טלוויזיה וסרטים משלהם, להאזין למוזיקה או פשוט להישאר מחוברים. כל לקוחות Rouge יכולים להמשיך לגשת למבחר גדול של סרטים ותוכניות טלוויזיה ללא תשלום דרך הקטע 'בידור לפי דרישה' של הפורטל המשולב.

החל מ-2023, אייר קנדה תרחיב את תוכן הבידור המשולב שלה ביותר מ-25%, ותציג אפשרויות חדשות כולל טלוויזיה בשידור חי כדי לאפשר ללקוחות לצפות באירועי ספורט וחדשות בשידור חי.

טרקלינים ושירותים נוספים

טרקליני מייפל ליף רבים בצפון אמריקה כוללים כעת מזון ומשקאות איכותיים. אייר קנדה עובדת עם יצרני ויבואני יין מקומיים כדי להציע מבחר הפונה לקהל רחב ועולמי. המבחר בכל טרקלין יורחב לשישה יינות בתוספת יין מבעבע.

בכל נמלי התעופה המרכזיים, אייר קנדה חידשה את שירות המזנון המלא שלה, עם מגוון רחב של סלטים ותוספת של מנות בינלאומיות מענגות. טרקליני מונטריאול מייפל ליף כוללים גם קלאסיקות אגדיות מקומיות, כולל מונטריאול פיירמאונט בייגלס, כריכי הבשר המעושן המפורסמים של מונטריאול ועוד.

מסלולי גישה מועדפים חדשים נוספו לטרקליני Maple Leaf נבחרים בזמני שיא כדי להציע ללקוחות Super Elite ו-Business Class כניסה מעודפת.

בית הקפה אייר קנדה בטורונטו פירסון מציע כעת מבחר של בירות מאונטריו, סיידרים, יין ומתאבנים חמים כגון אמפנדס, ארנצ'יני וסליידרים, בנוסף למגוון הנוכחי של כריכים, סלטים, מיצים טריים וקפה מיוחד.

החל מנובמבר לקוחות International Air Canada Signature Class, זכאים לשירות הסעה ברכב היברידי מסוג פורשה. שירות הנהגים מיועד לטסים דרך נמלי התעופה הבינלאומיים של טורונטו פירסון וונקובר.

Exit mobile version