Site icon IAS

אייר קנדה: מחלקת העסקים הטובה ביותר בצפון אמריקה

אייר קנדה: החברה הטובה ביותר בצפון אמריקה. צילום יח"צ

מחלקת העסקים של אייר קנדה  נבחרה ע"י קוראי Tripadvisor למחלקת העסקים הטובה ביותר בצפון אמריקה לשנת 2019 .

"זוהי גאווה גדולה שקוראי Tripadvisor  הכתירו את מחלקת העסקים של אייר קנדה בתואר היוקרתי " אמרה לוסי גילמט, סגנית מנכ"ל בכירה והמנהלת המסחרית של אייר קנדה, בתגובה לזכייה זו.

עוד ציינה הגב' גילמט :" כי לקוחות הפרימיום שלנו מעריכים מאוד את השקעותיה הרבות של אייר קנדה שכוונו להעצים את נוחותם הן בשדות התעופה והן בזמן הטיסה ואנו מודים להם מאוד על נאמנותם המתמשכת "

תואר יוקרתי זה, הוענק לאייר קנדה בזכות השקתה של מחלקת העסקים החדשה , Air Canada Signature Class  אותה ניתן למצוא בכל המטוסים רחבי הגוף של החברה, והיא ידועה בנוחות המרבית המוענקת ליושביה.

מחלקת העסקים של אייר קנדה נבחרה כטובה ביותר.

אודות אייר קנדה

אייר קנדה מפעילה טיסות ליותר מ- 220 נמלי תעופה ב-6 יבשות, היא בין 20 חברות התעופה הגדולות ביותר בעולם ושרתה במהלך שנת 2018  כ- 51 מיליון לקוחות .

אייר קנדה מפעילה טיסות ישירות ל-63 נמלי תעופה בקנדה , 56 בארצות הברית, ו-100 באירופה, המזרח התיכון, אפריקה, אסיה, אוסטרליה, האיים הקריביים,מקסיקו מרכז ודרום אמריקה.

אייר קנדה היא ממייסדות ברית הסטאר אליינס הטסות לכ-1,317 נמלי תעופה ב-193 מדינות. אייר קנדה הינה חברת התעופה הבינלאומית  היחידה בצפון אמריקה שזכתה  בתואר "חברת התעופה הטובה ביותר בצפון אמריקה" על פי דירוג Skytrax .

Exit mobile version