Site icon IAS

אייר סיישל מציעה לנוסעיה תנאים בלעדיים עבור בדיקות קורונה

מטוס אייר סיישל. צילום יח"צ

אייר סיישל, חברת התעופה הלאומית של סיישל, שמחה להציע תנאים בלעדיים לנוסעים שטסים באמצעותה לסיישל לכל הקשור לבדיקות קורונה באי. כידוע, על פי דרישת משרד הבריאות של ישראל, כל ישראלי אשר שוהה בחו"ל מעל 72 שעות חייב להציג בדיקת קורונה שלילית RT PCR הנערכת עד 72 שעות לפני היציאה בחזרה לישראל.

נוסעים של אייר סיישל רשאים להנחה בלעדית של  1000 רופי (כ60$) עבור בדיקת RT PCR כך שבדיקה רגילה תעלה 1700 רופי (כ-110$) במקום 2700 רופי (עבור תיירים הנכנסים לסיישל עם חברות אחרות).  הבדיקה חינם לילדים עד גיל 5. המחיר עבור ילדים בני 5-9: 1100 רופי. המחירים והתנאים ניתנים לשינוי.  הבדיקה תערך במכון פרטי Seychelles Medical Centre. כל שעל הנוסעים לעשות זה להציג את כרטיס עליה למטוס או כרטיס הטיסה ודרכון.

הבדיקות נערכות במכון פרטי חדיש, Seychelles Medical, אשר נמצא ב-Eden Island (האזור המסחרי ליד עיר הבירה ויקטוריה) בין מסעדות Bravo ו-Boardwalk.  שעות הקבלה, כל יום, מ-08:00 בבוקר עד 20:00. למתקן יכולת לבדוק מעל 30,000 דגימות ביום, כולל כל הגנים והגרסאות הידועות של קורונה עם הדיוק הגבוה ביותר הקיים כיום ברחבי העולם.

תוצאות ה- PCR RT והאישורים יועברו באמצעות מייל לנוסעים תוך 18 שעות לאחר השלמת הבדיקה. ניתן גם להזמין את הבדיקה עד למלון (תמורת תשלום נוסף). גם אז ההנחה הבלעדית בתוקף. לפרטים נוספים והזמנות, ניתן להתקשר ישירות למכון: +248 4366 999.

צ'ארלס ג'ונסון סמנכ"ל המכירות של אייר סיישל. צילום שוש להב

הבדיקות מבוצעות באחריות הבלעדית והבלעדית של Seychelles Medical . כל הנוסעים יתקשרו ישירות עם ספק הבדיקה. מוסכם לחלוטין בין הנוסעים לבין אייר סיישל כי חברת התעופה אינה נושאת באחריות כלשהי הקשורה לביצוע, ניתוח, תוצאות ותוצאות הבדיקות הנ"ל. אייר סיישל אינה אחראית על תוצאות או טיב השרות.

צ'ארלס ג'ונסון, סמנכ"ל המכירות בחברת אייר סיישל: "אנו גאים במספר הרב של ישראלים הפוקדים את איי סיישל מאז הסרת מגבלות הנסיעה. התיירים הישראלים נמצאים כעת במקום השני של כלל התיירים הנכנסים למדינתנו. אנחנו מתייחסים לתיירות הישראלית בחשיבות עליונה ולכן אנחנו שמחים להוריד באופן משמעותי את עלות בדיקות הקורונה הנדרשות ע"י שלטונות ישראל. העלות של הבדיקות סבירה עבור הנוסעים שלנו וכך גם המיקום ומהירות מתן השרות. שלושה ימים לפני שובם של אורחינו לת"א, לפני או אחרי ארוחה טובה באחת המסעדות שבEden Island, ניתן במהירות לעשות את הבדיקה מבלי שהדבר יפגע בהנאה של חופשה בסיישל שבצדק נתפס כגן עדן עלי אדמות. "

Exit mobile version