Site icon IAS

אייר סיישל מחדשת את הטיסות מתל אביב

מטוס אייר סיישל. צילום יח"צ

חברת התעופה אייר סיישל הודיעה על חידוש קו הטיסות המחברות בין תל אביב לאיי סיישל החל מה- 23/03/21, בעקבות לפתיחתו המחודשת של נמל התעופה בן גוריון לתנועת מטוסים בינלאומית. חברת התעופה תציע מספר טיסות שבועיות לתקופת החגים הקרובים, ולאחר מכן שלוש טיסות שבועיות בחודשים הקרובים.

לדברי חברת התעופה, סיישל נמצאת במקום השני אחרי ישראל בחיסון אוכלוסייתה ועד סוף חודש מרץ צפויה לחסן כ -70% מאוכלוסייתה. כל הישראלים שחוסנו (שבועיים מהחיסון השני) רשאים להיכנס לאיי סיישל. בנוסף לתעודת חיסון, עליהם יהיה להציג עם ההגעה בדיקת PCR שלילית שבוצעה 72 שעות לפני הטיסה ויורשו לתנועה חופשית במהלך שהותם. ילדים צריכים רק להציג בדיקת PCR שלילית.

הטיסות יופעלו באמצעות מטוס איירבוס A320neo חדש בתצורת שתי מחלקות עם 12 מושבים במחלקת עסקים. זמן הטיסה הוא שש שעות ועשרים דקות וניתן להזמין טיסות באופן מקוון באתר האינטרנט או דרך סוכני הנסיעות.

צ'רלס ג'ונסון (Charles Johnson), מנכ"ל אייר סיישל, אמר: "אנו שמחים לחזור לאחר היעדרות של חודשיים מהפעלת קו הטיסות תל אביב-סיישל. הודות לבידוד הגיאוגרפי של המדינה, יעד גן העדן שלנו בטוח לתיירים שרוצים להתרחק מהלחץ וליהנות מחופשת חוף מרגיעה. סיישל נקטה בצעדים עצומים כדי לשמור על אזרחיה ומבקריה במהלך המגפה הזו. אנו מצפים לקבל את האורחים הישראלים שלנו בחזרה לאיים המדהימים שלנו."

המקדש ההינדי הססגוני במרכז ויקטוריה בירת סיישל. צילום שוש להב
Exit mobile version