Site icon IAS

אייר אירופה תפעיל טיסה שישית שבועית למדריד

מטוס חברת התעופה אייר אירופה. צילום יח"צ

בהתאם לתוכנית הצמיחה וההתרחבות שלה, אייר אירופה, חברת התעופה הספרדית שמרכזה במדריד, ממשיכה להרחיב בהדרגה את פעילותה בתגובה לביקוש הגובר עם פתיחת מסלולים חדשים והגדלה של מספר הטיסות. כחלק מתכנית זו, ובמטרה להציע את אפשרויות הטיסה הטובות ביותר לנוסעיה, אייר אירופה מוסיפה טיסה חדשה לתל אביב, ובכך תעמוד על 6 טיסות שבועיות בקו תל אביב – מדריד.

החל מהחודש, אייר אירופה תפעיל טיסות לנמל התעופה בן גוריון בכל ימות השבוע, למעט שבתות. המראה מנמל התעופה אדולפו סוארז מדריד בראחס בשעה 08.45 ונחיתה בתל אביב בשעה 14.20 (שעון מקומי). בכיוון ההפוך ההמראה מנתב"ג בשעה 16:05 ונחיתה בבירת ספרד בשעה 20:20. לוח זמנים זה מאפשר חיבור מהיר ונוח עם הטיסות הטרנס-אטלנטיות של החברה הממריאות בחצות למגוון יעדים באמריקה הלטינית.

כל הטיסות בקו תל אביב – מדריד שהושק לראשונה במרץ 2015, יופעלו על ידי צי הדרימליינר של החברה. המטוסים החדישים ביותר תורמים רבות בהיבטים של קיימות ושמירה על הסביבה כאשר צריכת הדלק נמוכה ב-20% מכל מטוס אחר בסדר גודל זהה ופליטת הפחמן גם היא נמוכה ב-20% בהשוואה למטוסים אחרים. מטוס הבואינג 787, המצויד במחלקת עסקים חדשה, משלב בצורה מושלמת נוחות עם יעילות, על ידי הפחתת ההשפעה האקוסטית במהלך הטיסה בכ-60%.

הביצועים החיוביים של הטיסות לתל אביב מאז השקתם במרץ 2015 הגבירו את המחויבות של חברת התעופה ליעד זה. על פי התחזיות הקיימות, אייר אירופה תפעיל ב-2023 יותר מ-600 טיסות, ברמת תפוסה ממוצעת של 88%, ותגדל ביותר מ-40% את המושבים המוצעים כחלק מפרויקט ההרחבה שלה.

Exit mobile version