Site icon IAS

איירופלוט: חברת התעופה הדייקנית לחודש אוגוסט 2021

מטוסי קבוצת איירופלוט בנמל התעופה שרמטייבו שבמוסקבה. צילום אתר החברה

מדו"ח שפורסם על ידי חברת Cirium, ספקית עולמית של נתוני תעשיית התעופה, עולה כי איירופלוט -חברת התעופה הלאומית של רוסיה הפעילה בחודש אוגוסט האחרון 92% מהטיסות בזמן. בנוסף, איירופלוט שמרה על מעמדה כחברת התעופה הדייקנית זה החודש השני ברציפות.

חברת Cirium מאגדת נתונים עדכניים ממקורות רבים ועוקבת אחר למעלה מ-100,000 טיסות מידי יום ומדווחת בכל יום על הביצועים בזמן אמת על פעילותם של נמלי תעופה וחברות תעופה.

איירופלוט משפרת באופן עקבי את ביצועי העמידה בלוח הזמנים באמצעות אמצעים יעילים, כולל יישום קפדני של תקנות העלייה למטוס והתוכניות העתידיות כוללות חידושים טכנולוגיים שיאיצו באופן משמעותי את הליכי העלייה למטוס.

נמלי התעופה המצטיינים בעולם בעמידה בלוח זמן מבצעי היו טוקיו האנדה (HND) 95.89%, שרמטייבו (SVO) במוסקבה 96.63% וסאו פאולו (GRU) ברזיל 96.15%.  חברת JAL היא הדייקנית באסיה פסיפיק, Azul באמריקה הלטינית, Hawaiian Airlines בצפון אמריקה ו-Safair במזרח התיכון ואפריקה.

אודות איירופלוט

איירופלוט, חברה בברית התעופה SkyTeam ומדורגת בין 20 חברות התעופה הגדולות בעולם. ב-2020 הטיסה החברה 14.6 מיליון נוסעים ו-30.2 מיליון נוסעים כולל החברות הבנות.

עוד עולה מנתוני חברת  Cirium, כי איירופלוט הייתה חברת התעופה הדיקנית בעולם לשנת 2019. שמונה פעמים זכתה בתואר חברת התעופה הטובה ביותר במזרח אירופה ומחזיקה בדרוג 5 כוכבים על ידי איגוד התעופה האמריקני APEX.

 

Exit mobile version