Site icon IAS

איירבוס העניקה פרס הוקרה מיוחד לאתיופיאן איירליינס

מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס Tewolde GebreMariam מקבל את הפרס היוקרתי. צילום יח"צ

אתיופיאן איירליינס קבוצת התעופה הגדולה באפריקה קיבלה בימים אלה פרס הוקרה מיוחד מיצרנית המטוסים איירבוס האירופאית. איירבוס בחרה להעניק את הפרס לאתיופיאן על היצירתיות הייחודית המחייבת והחוסן יוצא הדופן שהפגינה חברת התעופה במהלך משבר הקורונה העולמי.

חברת התעופה אתיופיאן איירליינס היא בין החברות התעופה היחידות בעולם שהמשיכו לטוס כל הזמן כולל לתל אביב, במקביל החברה הפעילה מאות טיסות מטען עם ציוד רפואי ברחבי העולם וכן הינה חברת התעופה היחידה בעולם שהתנהלה במשבר ללא הלוואות, ללא פיטורי עובדים וללא קיצוץ במשכורות.  אתיופיאן איירליינס היא גם חברת התעופה הגלובלית הראשונה שהסבה את מטוסי הנוסעים A350 למטוסי מטען כדי להוביל ציוד רפואי נחוץ במאבק נגד התפשטות הקורונה.

בטקס מיוחד שנערך אמר מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס  Tewolde GebreMariam: "אנחנו באתיופיאן מאושרים מכך שאחת מהחברות המובילות בעולם איירבוס, הכירה במאמצים של הנהלת אתיופיאן איירליינס ועובדי הקבוצה ליצירתיות המחייבת ולחוסן שהפגנו במהלך משבר הקורונה העולמי. היינו שם כשהעולם היה זקוק לנו יותר מכל,  ברצוני להביע את תודתי ליותר מ-17 אלף עובדי אתיופיאן החרוצים והמסורים ולצוות ההנהלה."

מטוס איירבוס A350-900 של אתיופיאן איירליינס. צילום יח"צ

Hadi Akoum סגן נשיא מכירות וניהול לקוחות באיירבוס אפריקה: "הפרס מביע את ההתפעלות של ההנהלה ושל כל העובדים באיירבוס מההישגים העצומים של אתיופיאן איירליינס במהלך המגפה חסרת התקדים. בזמן שחברות תעופה אחרות עדיין מנסות להבין כיצד לפעול, אתיופיאן איירליינס דחפה קדימה באגרסיביות, היא מצאה פתרונות ואף יצרה אותם, כמו למשל כשהסבה את מטוסי הנוסעים למטוסי מטען.

אתיופיאן איירליינס היא הראשונה לעשות זאת עם מטוסי האיירבוס A350, המשיכה לטוס ואף לייצר עסקים חדשים. היום, אתיופיאן אייליינס מצליחה לתפקד במתכונת מלאה ומפעילה את כל צי המטוסים שלה, זאת בזמן כשחברות אחרות פועלות במתכונת מצומצמת של 10% מהיכולות שלהן וכאשר חברות תעופה רבות אחרות פשוט הכריזו על פשיטת רגל, מה שגרם לאנשים רבים לאבד את עבודתם. ההישגים האלו הושגו בזכות המנהיגות בעלת החזון של מר Tewolde GebreMariam וכעת אתיופיאן איירליינס מהווה דוגמה לחוסן ולחזון מחשבתי חדשני עבור העולם כולו. אנחנו באיירבוס מודים לכם כל כך  ומביעים התפעלות אמיתית וכנה מצוות ההנהלה ומעובדי אתיופיאן איירליינס".

Exit mobile version