Site icon IAS

אייסלנדאייר מציגה את צבעיה החדשים של מטוסי הבואינג 737 MAX

אייסלנדאייר (Icelandair), חברת התעופה הלאומית של איסלנד שבסיסה נמצא בנמל התעופה הבינלאומי קפלאוויק, חשפה צבעים חדשים בשלושת מטוסי הבואינג MAX 737, בפעם הראשונה מאז 2006 .

כחלק מהמיתוג החדש של החברה, חברת התעופה אייסלנדאייר מתכננת לצרף לצי מטוסיה 5 מטוסי בואינג MAX 737 בצבעים חדשים, עד סוף פברואר 2022: כחול רויאל, מג'נטה, כחול שמיים, צהוב וירוק, המייצגים את "תופעות הטבע השונות באיסלנד".

מטוס הבאינג הראשון מסוג בואינג MAX 8 737 הרשום כ- TF-ICE נצבע בצבעים החדשים באמצע חודש ינואר 2022 – בצבע כחול שמיים. המטוס הגיע לנמל התעופה הבינלאומי קפלוויק (KEF) ממתקן הצביעה בנוריץ' בריטניה, ב-28 בינואר 2022.

"על ידי הרחבת לוח הצבעים שלנו, יש לנו הזדמנות להביא את הרוח האיסלנדית התוססת לעולם, ולהראות לעולם את המגוון הרחב של האנשים: הרוח האיסלנדית זמינה לכל מי שרוצה לחלוק בה", לפי להצהרה של חברת התעופה.

לאחרונה אולם האוכל בנמל התעופה של רייקיאוויק עבר מהפך, בהתאמה לצבעי המותג החדשים של המטוסים עם דגש עם קיימות- שימוש בחומרים ממוחזרים ורהיטי וינטג' מחודשים. טיסות הפנים באיסלנד והטיסות לגרינלנד פועלות מנמל התעופה הזה, הממוקם קרוב למרכז העיר.

Exit mobile version