Site icon IAS

איטליה וקפריסין מבטלות את מגבלות הכניסה לתיירים

הקולוסיאום ברומא. . צילום freepik

משרד הבריאות האיטלקי הודיע כי החל מהיום (ד' ה-1 ביוני 2022) הוסרו מגבלות הכניסה לתיירים וכל הנוסעים ללא קשר למדינת המוצא לא יחויבו עוד להציג תעודת מתחסן או מחלים לנגיף הקורונה ולא תידרש גם בדיקה לפני ההגעה.

עד כה כל התיירים נדרשו להציג תעודת מתחסן המעידה שהמחזיק בתעודה ביצע את החיסונים בתשעת החודשים האחרונים או קיבל זריקת דחף. כמו כן תעודת מחלים בתשעת החודשים האחרונים ו/או בדיקת קורונה שלילית.

ההחלטה של הרשויות באיטליה לבטל את הגבלות הכניסה באה בעקבות שיעורי ההדבקות הנמוכים לצד שיעורי המחוסנים הגבוהים. איטליה רשמה כ-141,000 מקרים חדשים בשבוע האחרון וסה"כ מנות החיסון שנתנו עומד על 136,206,350. מכלל האוכלוסיה הבוגרת כ-87% מהם ביצוע חיסון ראשון וכ-77% חיסון שני.

בנוסף לאיטליה, 19 מדינות אחרות באיחוד האירופי כבר ביטלו את כל ההגבלות: אוסטריה, בלגיה, בולגריה, צ'כיה, קרואטיה, דנמרק, יוון, הונגריה, איסלנד, אירלנד, לטביה, ליטא, נורבגיה, פולין, רומניה, סלובניה, שבדיה ושוויץ הסירו את כל המגבלות  וכל הנוסעים רשאים להיכנס ללא הגבלה.

קפריסין הסירה את מגבלות הכניסה לתיירים. freepik

קפריסין מצטרפת גם היא לשאר המדינות והחל מהיום מסירה את כל הגבלות הכניסה לתיירים, אם כי תמשיך לאכוף את אמצעי ריחוק החברתי בקבוצות גדולות ועטיית מסיכות באוטובוסים ומוניות.

דובר Visit Cyprus מסר: "מהיום אין הגבלות כניסה למדינה ואין הגבלות על תנועת מטיילים, שיכולים ליהנות מכל השירותים והמתקנים ברחבי המדינה ללא צורך בהצגת אישורי בריאות. פרוטוקולי בריאות, בטיחות והיגיינה משופרים נוצרו עבור כל מוסדות האירוח, אתרי התרבות ומקומות הבילוי, והכשרה מקיפה של הצוות התקיימה לפני פתיחת המקומות למבקרים".

Exit mobile version