Site icon IAS

איזי ג'ט משיקה את הטרקלין הראשון שלה בנמל התעופה לונדון גטוויק

טרקלין איזי ג'ט בנמל התעופה לונדון גטוויק. צילום החברה

חברת הלאו קוסט איזי ג'ט (easyJet) משיקה היום (ה' ה-21.10.2021) את טרקלין הנוסעים הראשון שלה, בנמל התעופה לונדון גטוויק – "The Gateway by easyJet & No1 Lounges", במטרה להעניק ללקוחות מרחב אידיאלי לעבודה או פשוט להירגע לקראת הטיסה וליהנות מתפריטים חמים וקרים.

בנוסף, The Gateway מספק אינטרנט אלחוטי חינם ואזורי עבודה עם נקודות טעינה נוחות; מבחר של מקומות ישיבה וטרקלין בו ניתן להירגע וליהנות מכיבוד, כמו גם אזורים למשפחות, כולל חדר שינה ומשחקים. ההשקה מגיעה עם הגידול בנסיעות העסקיות, בנוסף לנסיעות הפנאי, עליהם מדווחת החברה.

רייצ'ל סמית (Rachael Smith) מנהלת חדשנות מסחריות באיזי ג'ט, אמרה: "אנו שמחים להשיק את טרקלין התעופה הראשון שלנו בשיתוף עם No1 Lounges ולשרת את הנוסעים בלונדון גטוויק, שם אנו גאים להיות חברת התעופה הגדולה ביותר. אנחנו תמיד מחפשים הזדמנויות להציע לנוסעים מגוון שירותים נוספים, בין אם זה כל הדברים החיוניים עבור סביבת עבודה, מקום נוח להירגע בו לפני היציאה לדרך או לבדר את המשפחה."

"ההשקה מגיעה לצד ההתאוששות בבריטניה, לא רק לנסיעות פנאי ליעדי חורף חמים, אלא גם עבור נוסעים עסקיים, שחוזרים במספרם הגדול ביותר מאז המגיפה. לא משנה מה הסיבה לטיול, אנו בטוחים כי הטרקלין יספק את היעד המושלם עבור לקוחות המעוניינים להתחיל את הטיול בצורה מושלמת, סיכמה רייצ'ל."

מטוס איזי ג'ט, . צילום יח"צ

שון ווסטון (Shaun Weston), מנכ"ל No1 Lounges אמר: "אנו נרגשים להשיק את הטרקלין החדש בנמל התעופה לונדון גטוויק בשיתוף עם איזי ג'ט. The Gateway הוא היעד בטרמינל הצפוני של גטוויק ליהנות מחוויה נינוחה לפני הטיסה. הטרקלין החדש  יעניק את ההזדמנות הראשונה עבורנו לפנות לפלח שוק חדש בשיתוף עם איזי ג'ט. אנו צופים כי טרקלין זה יהיה פופולרי ביותר בתקופת חידוש הנסיעות, כאשר אנו מתאוששים מתקופות מאתגרות. "

חשוב לציין כי כל הנוסעים דרך הטרמינל הצפוני של נמל התעופה לונדון גטוויק יכולים ליהנות מהטרקלין החדש, ללא קשר לחברת התעופה או למחלקה בה הם טסים. ניתן גם לבצע הזמנה מראש לטרקלין החדש.

איזי ג'ט היא חברת התעופה הגדולה ביותר הפועלת בנמל התעופה באמצעות 71 מטוסים המשרתים מעל ל-120 קווי תעופה ברחבי אירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. איזי ג'ט הטיסה כ-19 מיליון נוסעים לנמל התעופה לונדון גטוויק וממנו בשנת 2019.

Exit mobile version