Site icon IAS

איזי ג'ט: מבצע חם לחורף או לחופשת הקיץ

מטוס איזי ג'ט. צילום יח"צ

איזי ג'ט משיקה מבצע ובו 800,000 מושבים החל מ-19.99 ליש"ט בלבד. מדובר בחדשות מעולות על רקע ההודעה שבריטניה לא תדרוש יותר בדיקות מנוסעים מחוסנים המגיעים לממלכה. המבצע כולל טיסות מה-1 בפברואר עד ה-30 בספטמבר 2022, ומספק ללקוחות את ההזדמנות להזמין חופשת חורף של הרגע האחרון או לתכנן מראש את חופשת הקיץ.

בחבילת חופשה ניתן לחסוך 300 ליש"ט עם הוצאה מינימלית של 3000 ליש"ט, 150 ליש"ט הנחה על חופשות עם הוצאה מינימלית של 1500 ליש"ט ו-100 ליש"ט הנחה בהוצאה מינימלית של 700 ליש"ט, זאת באמצעות קוד BIGSALE. הקוד תקף לכל חבילות החוף, ערים ואגמים של איזי ג'ט בטיסות הממריאות עד ה-31 באוקטובר 2023, כלומר הנופשים יכולים להפיק את המרב מחופשות קיץ 2023 שהושקו לאחרונה על ידי מפעיל הטיולים. כל החופשות של איזי ג'ט כוללות טיסות, לינה, מזוודה 23 ק"ג והעברות. טיסות וחופשות מוזלות זמינות כעת באתר -easyJet.com וב-easyJet.com/holidays לחגים, עד יום שלישי ה-1 בפברואר 2022.

סופי דקרס, סמנכ"לית מסחר באיזיג'ט, אמרה: "אנו יודעים שאנשים רבים החמיצו את חופשותיהם בשנתיים האחרונות. אנו רואים שהציבור בבריטניה חושב על חופשות יותר מאי פעם, לכן אנו שמחים להציע מאות אלפי מושבים בתעריפים נמוכים החל מ-  19.99 ליש"ט בלבד, שמספקים מגוון רחב יותר להזמנת חופשה. עם תעריפים נמוכים, יעדים רבים ומגוונים וגמישות בהזמנות, זה זמן מצוין להזמין חופשה עם איזי ג'ט. אנחנו נרגשים מהתוכניות שלנו לקיץ הבא, שאמורות לראות אותנו חוזרים לרמות הפעילות של 2019 והלאה. אנחנו מצפים בהתרגשות לקבל את הלקוחות שלנו בחזרה על הסיפון".

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט היא חברת תעופה המציעה שילוב ייחודי ומנצח של רשת יעדים המחברת בין שדות התעופה העיקריים באירופה, בתעריפי משתלמים ועם שירות ידידותי. איזי ג'ט  מטיסה למעלה מ- 96 מיליון נוסעים מדי שנה – למעלה מ- 16 מיליון מהם למטרת עסקים. לאיזי ג'ט מעל 300 מטוסים והיא טסה בכאלף נתיבים ל- 150 שדות תעופה ברחבי 35 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים חיים במרחק שעה נסיעה משדה תעופה שאיזי ג'ט פועלת בו.

איזי ג'ט תומכת במספר ארגוני צדקה מקומיים ויש לה גם שותפות ארגונית עם UNICEF שגייסה מעל 14 מיליון ליש"ט לילדים הפגיעים ביותר מאז הוקמה בשנת 2012.

חברת התעופה מתייחסת ברצינות רבה לנושא הקיימות והיא חברת התעופה הגדולה הראשונה שמפעילה טיסות ללא פחמן בכל הרשת שלה. חברת התעופה משיגה יעד זה על ידי קיזוז פליטת הפחמן מהדלק המשמש לכל טיסותיה. החברת רואה בכך אמצעי ביניים עד שטכנולוגיה חדשה תהיה זמינה לתעשיית התעופה. עד אז, החברה תמשיך לתמוך בטכנולוגיה חדשנית, תפעל ביעילות ותשאף למלא את מרבית המושבים שלה.

Exit mobile version