Site icon IAS

איזי ג'ט מבצעת צעדים לסייע ללקוחות החברה

איש "ידיים עוזרות" עוזר למשפחה. צילום יח"צ

איזי ג'ט מציגה שורה של יוזמות חדשות על מנת לסייע ללקוחות הטסים בקיץ הקרוב, כולל קו – חם של שירות לקוחות למשפחות צעירות שטסות לחו"ל. קו הסיוע החדש הושק עבור משפחות עם ילדים מתחת לגיל 12. הקו יאפשר למשפחות לתקשר ישירות עם חברי צוות שירות לקוחות מסורים, בעלי מומחיות בסיוע למשפחות.

בעוד שהרוב המכריע של הלקוחות יכול לשרת את עצמו דרך אתר איזי ג'ט, לקוחות המעוניינים לדבר עם מישהו יכולים לעשות זאת בנקל. איזי ג'ט גייסה עוד 350 חברי צוות שירות לקוחות לצד השקעה במרכז שירות חדש לגמרי שממוקם במילאנו. גם שעות הפתיחה של שירות הלקוחות הורחבו על מנת לשרת את הנוסעים משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הלילה המאוחרות, עם נציגים שזמינים בין השעות 6:00-23:00.

איזי ג'ט מתגברת את נוכחותה בנמלי התעופה ופורסת נותני שירות שעובדים לצד צוות הקעקע בשדות תעופה מרכזיים ברחבי בריטניה. הצוות שנושא את השם "ידיים עוזרות" מספק עזרה נוספת ללקוחות ומבטיח להם חוויה חלקה ככל האפשר במהלך החגים. צוותי "ידיים עוזרות" פרוסים בנמלי התעופה לונדון גטוויק, לוטון, מנצ'סטר, בריסטול ואדינבורו בימים רביעי – ראשון, עד 4 בספטמבר.

איזי ג'ט גם השיקה מחדש את השירות הפופולרי Twilight Bag Drop בלונדון גטוויק. השירות היה פופולארי טרם המגפה והורחב גם לנמל התעופה בריסטול. השירות החינמי מאפשר ללקוחות הטסים בטיסות בוקר מוקדמות למסור את המזוודות שלהם בערב שלפני טיסתם. השירות חוסך זמן ביום הטיסה בכך שהוא מאפשר ללקוח לדלג על שלב מסירת המזוודות וכך הוא יכול לפנות ישירות לעמדת הבידוק הביטחוני. השירות זוכה לפופולאריות רבה בקרב משפחות.

שילוט אינטראקטיבי חדש של איזי ג'ט מוצג בשדות התעופה כדי לעזור ללקוחות באמצעות קודי QR שמספקים גישה מיידית למידע רלוונטי ומועיל בכלי ה- Flight Tracker של איזי ג'ט. כך נוסעים יכולים לקבל את המידע העדכני ביותר שנוגע לטיסתם כמו גם דרכי תקשורת עם צוות התמיכה.

יוהאן לונדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט, הגיב: "סיוע ללקוחות ודאגה שהחוויה שלהם מהחופשה תהיה טובה נמצאים בראש סדר העדיפויות של איזי ג'ט. אנו יוצאים עם שורה של יוזמות על מנת לספק תמיכה נוספת ליותר מ-6.2 מיליון לקוחות שטסים איתנו במהלך החגים ויש רבים מהם שזהו הטיול הראשון שלהם מאז המגפה. על-ידי הרחבת השירותים הקיימים, הארכת שעות שירות הלקוחות ותגבור צוות שירות הלקוחות בצורה משמעותית, אנו מבטיחים ללקוחותינו את התמיכה שהם זקוקים לה כשהם טסים איתנו בקיץ הזה".

דיילת צוות "ידיים עוזרות" בפעולה, תוך מתן עזרה למשפחה. צילום יח"צ

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט היא חברת התעופה המציעה שילוב ייחודי ומנצח של רשת יעדים המחברת בין שדות התעופה העיקריים באירופה, בתעריפי משתלמים ועם שירות ידידותי. איזי ג'ט טסה בקווים הפופולריים באירופה יותר מכל חברת תעופה אחרת והיא מטיסה למעלה מ- 96 מיליון נוסעים מדי שנה – למעלה מ- 16 מיליון מהם למטרת עסקים. לאיזי ג'ט מעל 300 מטוסים והיא טסה בכאלף נתיבים ל- 150 שדות תעופה ברחבי 35 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים חיים במרחק שעה נסיעה משדה תעופה שאיזי ג'ט פועלת בו.

איזי ג'ט תומכת במספר ארגוני צדקה מקומיים ויש לה גם שותפות ארגונית עם UNICEF שגייסה מעל 14 מיליון ליש"ט לילדים הפגיעים ביותר מאז הוקמה בשנת 2012.

חברת התעופה מתייחסת ברצינות רבה לנושא הקיימות והיא חברת התעופה הגדולה הראשונה שמפעילה טיסות ללא פחמן בכל הרשת שלה. חברת התעופה משיגה יעד זה על ידי קיזוז פליטת הפחמן מהדלק המשמש לכל טיסותיה. החברת רואה בכך אמצעי ביניים עד שטכנולוגיה חדשה תהיה זמינה לתעשיית התעופה. עד אז, החברה תמשיך לתמוך בטכנולוגיה חדשנית, תפעל ביעילות ותשאף למלא את מרבית המושבים שלה.

איזי ג'ט הוכתרה כחברה המוערכת ביותר בבריטניה לשנת 2020 בתחום התחבורה, והיא שמרה על העמדה הזאת זו השנה השנייה ברציפות. מחקר החברות המוערכות ביותר בבריטניה הוא המחקר המקיף ביותר למוניטין תאגידי בבריטניה.

Exit mobile version