Site icon IAS

איזי ג'ט: הרווח לפני מס ברבעון הרביעי יהיה 580 – 570 מיליון ליש"ט

איזי ג'ט – 580 מיליון ליש"ט יהיה הרווח לפני מס ברבעון הרביעי . צילום יח"צ

איזי ג'ט – 580 מיליון ליש"ט יהיה הרווח לפני מס ברבעון הרביעי . צילום יח"צ

איזי ג'ט תדווח על ביצועים חזקים ברבעון הרביעי של שנת 2018 עם עליה בביקוש מצד הלקוחות, שמשפיע על ההכנסות ועל הרווחים. גם ברבעון הרביעי נאלצה החברה להתמודד עם הפרעות, שמשפיעות על כל התעשייה, כגון שביתות עובדים בנמלי תעופה והגבלות התנועה האווירית. איזי ג'ט שיפרה את פעילותה בנמל התעופה טגל שבברלין, תוך שהיא מקטינה הפסדים צפויים ל- 115 מיליון ליש"ט, יחד עם חיסכון נוסף של 45 מיליון ליש"ט.

למרות השפעת ההפרעות, איזי ג'ט מצפה שהרווח לפני מס לשנת 2018 יהיה בין 580- 570 מיליון ליש"ט. התחזית הזאת נמצאת בקצה העליון של התחזית הקודמת. חשוב להדגיש כי שנת העסקים בבריטניה מסתיימת בסוף ספטמבר.

מנכ"ל איזי ג'ט, יוהאן לנדגן אמר: "איזי ג'ט מצפה לביצועים חזקים הן ברבעון הרביעי וביחס לשנה כולה, שנובעים מגידול רב מהצפוי במספר הנוסעים והכנסות נוספות, כמו גם הפסדים מופחתים שנגזרים מהפעילות בנמל התעופה טגל. כעת אנו מצפים שהרווח השנתי ינוע בין 580- 570 מיליון ליש"ט, שנמצא בטווח העליון של התחזית שלנו. יעד זה הושג למרות עלויות גבוהות שנגרמו על- ידי הפרעות מצד שלישי ומזג אוויר קשה. עם זאת, ישנם אירועים שתרמו לעלייה בהכנסות כולל פשיטות הרגל של מונרך ואייר ברלין וביטולי הטיסות של ריינאייר.

שינוי הגישה הטכנולוגית

"ברבעון הרביעי החלטנו לשנות גישה בהיבט הטכנולוגי, ובמקום להחליף מערכות קיימות, המהוות את פלטפורמת הליבה המסחרית שלנו, החלטנו להשקיע בניצול טוב יותר ופיתוח של מערכות קיימות על בסיס מודולרי. זה הביא להשקעה של 65 מיליון ליש"ט וזאת כדי להעניק שירות טוב יותר עבור הלקוחות שלנו. אנו מקדימים בברכה את שנת העסקים 2019 וממשיכים להשקיע ביוזמות בהתאם לאסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו כפי שנקבעה במחצית השנה".

יוהאן לנדגן- מנכ"ל איזי ג'ט צילום: יח"צ

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט  מציעה שילוב ייחודי של יעדים, וגישה לנמלי התעופה המרכזיים באירופה. החברה מקפידה על שירות מעולה במחירים השווים לכל כיס.

איזי ג'ט טסה למספר הגדול ביותר של יעדים פופולאריים באירופה, מכל חברת תעופה אחרת. החברה מטיסה למעלה מ-83 מיליון נוסעים מדי שנה כש- 13 מיליון מהם טסים למטרות עסקים. לחברה צי של 308 מטוסים, הטסים ביותר מ-1,000 נתיבים בין 154 נמלי תעופה ב-33 מדינות. יותר מ-300 מיליון אירופים גרים בטווח של שעה נסיעה מנמל תעופה אליו מפעילה החברה טיסות.

החברה, שפועלת מישראל מנובמבר 2009, מפעילה קווים בין תל אביב ל- 16 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), לונדון (סטנסטד), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין (שונפלד), ברלין (טגל), פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה, נאפולי, בורדו, ליון וניס.

תמיכה בעמותות ואיכות הסביבה

איזי ג'ט תומכת במספר עמותות מקומיות ויש לה שותפות תאגידית עם יוניצ"ף (קרן החירום הבינלאומית למען ילדים של האומות המאוחדות), אשר גייסה מעל ל-8 מיליון ליש"ט למען הילדים הפגיעים ביותר, מאז נוסדה ב-2012.

איזי ג'ט רואה חשיבות רבה בשמירה על הסביבה. החברה משקיעה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, דואגת ליעילות תפעולית מרבית ורוב המושבים במטוסיה מלאים.

Exit mobile version