Site icon IAS

איזי ג'ט בקמפיין גיוס עובדים לבני 45 ומעלה

מטוס איזי ג'ט. צילום יח"ץ

הקמפיין מגיע בעקבות מחקר שנערך לאחרונה על ידי איזי ג'ט בהשתתפות 2,000 בריטים מעל גיל 45 ממנו עלה כי למעלה משלושה רבעים (78%) אמרו שהם רוצים לקחת על עצמם אתגר מקצועי חדש ברגע שילדיהם יעזבו את הבית. יותר ממחצית (58%) אמרו שהם מאוד רוצים להתחיל קריירה חדשה.

יותר ממחצית (57%) מהנשאלים אמרו שעכשיו, כשילדיהם אינם תלויים בהם יותר, הם מקווים למצוא קריירה חדשה בתחום שהם באמת נלהבים ממנו. קמפיין הגיוס החדש הושק עם סדרה של מודעות הכוללות עובדים בצוות תא הנוסעים שהצטרפו לאיזי ג'ט בשנה האחרונה, כולל מייק טיר (57), גארי פלוס (63) וקרלוס סנטה מוניקה (48).

מאז שנת 2018 חברת התעופה איזי ג'ט מדווחת על עלייה של 27% בבני +45 המאיישים את צוותי המטוסים שלה, כולל עלייה של 30% באנשים מעל גיל 60 בשנה האחרונה. איזי ג'ט מעודדת בני +45 להגיש מועמדות גם למשרות אחרות כגון שירות לקוחות וניהול אנשים, כשהניסיון והכישורים של בני גילאים אלה הופכים אותם לאידיאליים לתפקיד.

השקת הקמפיין חופפת לשבוע העובדים המבוגרים הלאומי (בריטניה), המתקיים בין ה-21 ל-25 בנובמבר 2022. נתונים עדכניים של מחלקת העבודה והפנסיה (בריטניה) מראים כי ישנם למעלה מ-9 מיליון עובדים בגילאים +50 שעובדים כעת בשכר, גידול של יותר מ-210,000 מאז שנה שעברה.

הסקר גם חשף שהורים רבים מקבלים השראה מהקריירה של ילדיהם בחיפושיהם אחר קריירה חדשה (67%). חמישית (20%) מההורים אף אמרו שהם ישמחו לעבוד באותה חברה עם ילדיהם כדי לבלות איתם יותר זמן. יותר משישה מתוך 10 (63%) מהנסקרים אמרו שקריירה שתאפשר להם לטייל תהיה רצויה ביותר, כאשר כמעט שלושה רבעים (70%) אמרו שלנסוע יותר זה הדבר היחיד שהם תמיד רצו לעשות. המחקר חשף גם את 10 אפשרויות הקריירה הנחשקות ביותר עבור בני +45. עבודת צדקה והתנדבות עמדו בראש הרשימה, ואחריה פרמדיקים, מורים וצוות נוסעים של חברת תעופה בחמישייה הראשונה.

איזי ג'ט במסע גיוס עובדים בני +45. צילום יח"צ

10 אפשרויות הקריירה החדשות הנחשקות להורים מעל גיל 45:

עובדים או מתנדבי צדקה (39%)

פרמדיקים (29%)

מורים (28%)

ספרנים (27%)

צוות נוסעים של חברת התעופה (26%)

מקצוע חופשי למשל: נגר או חשמלאי (24%)

שירות המדינה (22%)

שפים (18%)

פקידי קבלה (16%)

מורים לנהיגה (14%)

מייקל בראון, מנהל צוות תא הנוסעים של איזי ג'ט הגיב: "האנשים שלנו נמצאים בלב כל העשייה. זו הסיבה שאנו מפורסמים בקבלת הפנים החמה ובשירות הלקוחות המצוין שצוות המטוס הנפלא שלנו ידוע בו.  כל משתתפי הקמפיין, שהם גם אנשי צוות מבריקים שלנו, מראים הלכה למעשה איזו הזדמנות נפלאה זאת להיות אחד מהצוות ללא קשר לגיל. אנו מעוניינים לצרף אלינו עוד אנשים שיש להם תשוקה לאנשים ולנסיעות וממתינים בכיליון עיניים לקבל אותם אלינו לצוות המטוס".

Exit mobile version