Site icon IAS

איגרת יו"ר ההתאחדות, קובי קרני, ליום הזיכרון ויום העצמאות

קובי קרני יו״ר התאחדות משרדי הנסיעות. צילום יח"צ התאחדות משרדי הנסיעות

חברים יקרים,

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה השנה חותך את כולנו בפצע פתוח. קשה עד בלתי אפשרי למצוא את המילים שיביעו את הסערה הפנימית שכולנו חשים בשבוע המורכב הזה. יותר מ-1500 חללים נוספו מאז השבת הארורה למעגל השכול, ומידי בוקר עדיין מקבלות משפחות חרדות את הבשורה הקשה מכל. המספרים אינם נתפסים. לכל חלל יש משפחה, חברים, ואהובים שברגע נוראי אחד נקטעו חייהם המוכרים והם הצטרפו למשפחה העצובה ביותר בעולם, משפחת השכול.

לא שנדרשים אנו לתזכורת, אך היום במיוחד,  נזכור וננציח את חללי מערכות ישראל, הגיבורים והגיבורות ששמרו על ביטחוננו ונתנו את חייהם למען המדינה. ההכרה וההוקרה למשפחות השכולות וללוחמים שעדיין נמצאים בחזית יגדירו עבורנו השנה את יום העצמאות.

מדינת ישראל מגיעה לציין את יום העצמאות ה 76 כשהיא מנהלת את קרב חייה המורכב והכואב כבר שבעה חודשים על שחרור החטופים, ביטחון האזרחים בכל קצוות הארץ, מעמדנו וזכות קיומנו מול העולם.

אנו, ככל אזרחי המדינה, מחויבים גם בעת המטלטלת הזאת לזקוף קומה ולמצוא מקור לכוח ולתקווה. העמידה האישית שלנו והיכולת להמשיך לחיות ולהתפתח כל אחד ואחד בחלקתו הקטנה, מבטיחה שנוכל להמשיך ולקדם את ישראל לקראת עתיד טוב יותר ולמנוע מאויבנו את השגת מטרתם.

לא אאחל לכם יום עצמאות שמח השנה, כי הלב אינו מאפשר, אך אאחל לכולנו, שישובו החטופים במהרה, שכל חיילנו יחזרו אלינו בבטחה ובשלום, שנצא מהתקופה הקשה הזאת עם הראש מורם ובכוחות חדשים ושנשוב לחוש גאווה במה שהשגנו כמדינה וכעם.

מי ייתן ונזכה לראות את המדינה האהובה שלנו מתפתחת, משגשגת ובונה את עתידה בשלום ובביטחון בקרוב.

שלכם,

קובי קרני, יו"ר

Exit mobile version