Site icon IAS

אטרקציות חדשות באזרבייג'ן

מסעדת Novikov באזרבייג'ן. צילום יח"צ

עדכונים והמלצות חמות וחדשות על מה יש לעשות באזרבייג'ן, בעיר הבירה – באקו ומעבר:

בקרו ב"הר הבוער"

האטרקציה המרכזית ביאנארדג, "ההר הבוער", היא הגבעה המרהיבה הנראית כמו קיר בוער, אשר נוצר כתוצאה מתנודות של צלחות טקטוניות וגז טבעי. קיר האש ביאנארדג בוער כבר יותר מכ-20 אלף שנים ואם מרקו פולו כתב עליו בספר מסעותיו, אז אנחנו ממליצים לכם בחום להגיע ולראות בעצמכם.

לשעות הפעילות ומחיר:  http://yanardag.az/

יקבים וסיורי יין

אזרבייג'ן מתגאה בשלל יינות מקומיים יוקרתיים, רובם מאזור הקווקז, שהינם חלק מסצינת הקולינריה המקומית. יקבים מפורסמים באזרבייג'ן ניתן למצוא באיסמאווילי (יקב צ'אביאנט), בגבאלה (יקב סאבאלן), נובקאני (יקב פיירלנד), גויגול, שמאקי (יקב מייסרי), אגסו (יקב אזגרנטה) ובאולדוזו (יקב שרג אולדוזו).

לעוד מידע אודות טיולי וסיורי יין, אתם מוזמנים לפנות לאתר: https://azerbaijanwine.com/

BakuCard

זהו הכרטיס הרשמי שלכם לטייל בבאקו באין מפריע. הכולל שימוש חינם בתחבורה ציבורית, כרטיסי כניסה למוזיאון של העיר באקו והנחות בחנויות, בתי הקפה והמסעדות של העיר. נקודות מכירה לרכישת הכרטיס ניתן למצוא בשדה התעופה על שם היידר אלייב, במלונות ברחבי העיר ובסוכנויות תיירות.

למידע נוסף: www.bakucard.az

BakuCard – שימוש חינם בתחבורה ציבורית, כרטיסי כניסה למוזיאון של העיר באקו ועוד

פסטיבל נסימי

פסטיבל נסימי לאמנות ושירה מתקיים השנה בערים באקו ושמאקי בין התאריכים 28.9-1.10. הוגה הדעות האזרבייג'ני הלאומי אימדאדין נסימי, אשר נולד בעיר שמאקי והלך לעולמו לפני בדיוק 650 שנה, הוא ההשראה לפסטיבל שמטרתו לקדם את תורתו ורעיונותיו של נסימי דרך האמנויות.

למידע נוסף אודות הפסטיבל, אנא בקרו באתר שלנו https://www.nasimifestival.live/en/program/

מסעדת סירוואנרנה בבאקו

המסעדה הינה חלק מרשת מסעדות השייכות למסעדן האזרבייג'ני המפורסם ארקדיב נוביקוב. מומלץ לטעום את הגבינות הביתיות כחלק מהתפריט האיטלקי המשובח של המסעדה הממוקמת במרכז העיר. +994 12 525 00 25   2/4 Z.Aliyeva St

חפשו אותנו באתר:  https://en.novikovgroup.ru/restaurants/syrovarnya/syrovarnya_329.html

מטבח איכרים

Farmers Kitchen הינה מסעדה אורגנית מודרנית אשר ממוקמת בלב העיר העתיקה של באקו. המסעדה המומלצת מציעה מגוון רחב של מנות אזרבייג'ניות ואירופאיות, יחד עם אווירה מדהימה.

994 50 226 30 60

Kichik Gala 1, Baku 1000 Azerbaijan

חפשו אותנו בפייסבוק:   https://www.facebook.com/farmerskitchenbaku

אזרבייג'ן: מטבח איכרים. צילום יח"צ

אודות לשכת התיירות של אזרבייג'ן:

לשכת התיירות של אזרבייג'ן (ATB) הינה מוסד לאומי הפועל במסגרת סוכנות תיירות הלאומית ואשר עוסק בקידום התיירות לרפובליקה האזרית. מטרת הלשכה לתמוך בגידולה של תעשיית התיירות האזרית, ולעודד תיירים לגלות את המדינה ואוצרותיה.

לפרטים נוספים:

http://azerbaijan.travel/en/home

Instagram @experienceazerbaijan

Exit mobile version