Site icon IAS

אוכל בחו"ל – איפה לסעוד מתחת לכיפת השמיים  

מסעדת סירוקו במלון לבואה סטייט טאואר בבנגקוק. צילום booking.com

אוכל בחו"ל ושמש כתוספת, הם שניים מהאלמנטים החשובים ביותר למטיילים כאשר הם בוחרים את היעד לחופשתם. למעשה, 59% מהמטיילים מכל העולם מציינים שאיכות האוכל הוא גורם מרכזי בהחלטה על היעד הבא שלהם לחופשה ו-53% מהמטיילים מעניקים משקל מרכזי למזג האוויר.

סעודות באוויר הפתוח, או בשמן השני סעודות אל-פרסקו, הן הזדמנות מעולה ליהנות מהטמפרטורות המטפסות ומשעות אור היום המתארכות.  אתר Booking.com, בדק ביותר מ-1.6 מיליון מקומות האירוח שלו, הפועלים ביותר מ-128,000 יעדים ברחבי העולם, כדי לגלות את יעדי האל-פרסקו החמים והשווים ביותר – מגגות פתוחים עם נופים פנורמיים של העיר ומסעדות נהדרות לצד המים, עד לבתי קפה החבויים בחצרות שטופי שמש. כל עוד מזג האוויר משתף פעולה, לסעוד תחת באוויר הפתוח זו דרך מעולה ליהנות מאוכל, שתייה ואווירה נהדרת. הנה  דוגמאות אחדות:

 בנגקוק, תאילנד

בנגקוק היא עיר של ניגודים. ניתן למצוא בה סצנת חיי הלילה סוערת לאורך רחוב קאו-סאן לצד למקדשי התפילה הרבים. חוץ מאתרי תיירות ושופינג, בנגקוק מומלצת על ידי מטיילי Booking.com בעיקר בשל האוכל. Sirocco היא מסעדת האל-פרסקו הגבוהה בעולם, והיא ביקור חובה עבור כל אותם חובבי הריגושים הקולינריים. מסעדת הגג הידועה הזו מתפארת בנופים של בנגקוק הסואנת, בליווי של הרכב ג'אז ותפריט טעימות של השף. מטיילי Booking.com ממליצים על בנגקוק בעיקר עבור שופינג, אוכל ומקדשים.

היכן ללון: למה שלא תפנקו את עצמכם בזמן שאתם הביקור בבנגקוק והתארחו ב-lebua at State Tower, המלון בו שוכנת Sirocco. במלון ישנו מגוון רחב של סוויטות מפוארות עם נופים מרשימים של קו הרקיע המדהים של העיר, והוא ממוקם בסמוך לנהר הצ'או פראיה, בי.טי.אס. סקייטריין והכביש המהיר, כך שאתם מקבלים גישה נוחה לאטרקציות המרכזיות בעיר. וחוץ מזה, הבילוי שלכם במסעדת Sirocco וב-Sky Bar נמצא במרחק מעלית אחת!

 דקות נסיעה ל-Flames of the Forest . הדירות מרווחות ויש בכל אחת מהן מרפסת פרטית. המתחם עצמו מוקף בגנים טרופיים שופעים ומתפאר בבריכת שחייה עם מים מלוחים ומתקני ברביקיו.

מלון האם יארד בלונדון. במלון מרפסת הגג והגינה הירוקה משקיפים על קו הרקיע של לונדון. צילום booking.com

לונדון, אנגליה

בריטים יודעים שחודשי הקיץ מסתיימים מהר, כך שלהזמין שולחן בחוץ בכל פעם שאתה יכולים זה חובה. אפילו עם הכינוי "ענן העשן הגדול" שניתן לעיר, לא צריך להתעלם מחלומות בהקיץ על סעודת אל-פרסקו. מסעדת Coq d’Argent, המתמחה במטבח הצרפתי, היא ביקור חובה עבור סעודות באוויר הפתוח. הגג המדהים של המסעדה מתהדר בנוף מהפנט של קו הרקיע של הבירה האנגלית ומספק חוויה מושלמת של אוכל טוב ונוף אורבני. מטיילי Booking.com ממליצים בעיקר על אטרקציות, קניות ומוזיאונים בלונדון ושיאני המבקרים בלונדון, חוץ מבריטים הם צרפתים, איטלקים וגרמנים. 

היכן ללון: שהו בלב לונדון במלון היפה והמעוצב Ham Yard. סעדו במסעדה שבאתר בעלת התפריט המעדכן בקביעות, ותיהנו ממרפסת הגג והגינה הירוקה המשקיפים על קו הרקיע של לונדון.

 מונופולי, איטליה

מסעדת גרוטה פלאצזה (Grotto Palazzese) המקסימה בהחלט תופסת מקום ברשימת המשאלות של כל חובב אוכל מושבע. המסעדה בנויה בתוך מערה על החוף האיטלקי, המקום המושלם לסעודה בליווי בריזה רעננה של ליל קיץ חמים. יתכן שהמסעדה הזו, הממוקמת בדרום איטליה ונבנתה לפני מאות שנים, מספקת את אחת החוויות הייחודיות ביותר בעולם. בזמן שהותכם בגרוטה פלאצזה תיהנו מנוף מרהיב לים התיכון, בעת שאתם יושבים לצד שולחן המואר קלות וצופים בגלים מתאחדים עם החוף תחתיכם. באזור של מונופולי, מטיילי Booking.com המליצו בעיקר על ערים עתיקות, חוף הים, המבנים העתיקים והאוכל המצוין.

היכן ללון: B&B Relais Del Senatore, נמצא במרחק של שתי דקות הליכה בלבד לאורך הרחובות הקסומים מימי הביניים של פוליניאנו א מארה (Polignano A Mare) היכן שתמצאו את מסעדת גרוטה פלאצזה. ה-B&B הזה המקסים הזה נמצא בתוך מגדלור מהמאה ה-18, ומציע אפשרות לסעודות אל-פרסקו במרפסת הקיץ, המאובזרת בשולחנות וכיסאות נוח.

Exit mobile version