Site icon IAS

אג'יאן איירליינס מציעה אינטרנט מהיר במטוסי האיירבוס A321neo

אג'יאן איירליינס מציעה אינטרנט מהיר במטוסי האיירבוס A321neo. צילום אג'יאן

חברת התעופה היוונית אג'יאן איירליינס (Aegean Airlines) הודיעה היום על שדרוג חווית הטיסה לנוסעיה. החברה תאפשר גלישת אינטרנט בפס רחב (מהיר) המופעל על ידי רשת התעופה האירופית (EAN), סופק על ידי Inmarsat ו-Deutsche Telekom, ויותקן בשלב הראשון בכל מטוסי האיירבוס  A321neo , ועד שנת 2025 בכל מטוסי האיירבוס מסוג A320 ו-A321 .

החל מהשבוע תהיה לנוסעי אג'יאן איירליינס גישה לשלוש חבילות Wi-Fi שונות, כולל שירות חינם של 10 דקות "נסה לפני שאתה רוכש" כדי לגלוש באינטרנט, לשלוח ולקבל מיילים ולגשת ליישומי הודעות ומדיה חברתית. ניתן להרחיב זאת על ידי בחירה בחבילת "טקסט וגלישה" או שדרוג לאפשרות "סטרימינג", שמוסיפה את היכולת לצפות בסרטונים או להאזין לאודיו מקוון.

במסגרת ההסכם אג'יאן איירליינס גם שיתפה פעולה עם Display Interactive כדי ליצור פורטל דיגיטלי מותאם, המאפשר לנוסעים לגשת לחבילות Wi Fi ולפלטפורמת בידור עשירה באמצעות המכשירים  האישיים שלהם. זה מאפשר לנוסעים ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות בידור (מוזיקה, סדרות, סרטים תיעודיים, משחקים, חדשות יומיות וכו'), לקבל מידע על נסיעות בזמן אמת ולהירשם לתוכנית הנוסע המתמיד של AEGEAN Miles+Bonus.

דימיטריוס גרוגיאניס (Dimitris Gerogiannis), מנכ"ל אג'יאן איירליינס, אמר: "אנו שמחים מאוד להציע לנוסעים שלנו את הפס הרחב המתקדם ביותר באירופה. אבן דרך מרגשת זו היא חלק  מהמאמצים המתמשכים שלנו לשדרג את היצע השירותים של אג'יאן איירליינס לנוסעים ולחזק את  התחרותיות שלנו, במיוחד כעת שתעשיית התעופה ממשיכה להתאושש מהשפעת המגיפה העולמית. "

 

Exit mobile version