Site icon IAS

אבישי כהן מונה למנכ"ל אמדאוס ישראל

אבישי כהן, מנכ"ל אמדאוס ישראל. צילום יח"צ

חברת אמדאוס שמחה להודיע על מינויו של אבישי כהן לתפקיד מנכ"ל וראש תחום לקוחות קמעונאים בישראל החל מה – 1 במרץ 2021. אבישי יחליף בתפקיד את גדי מור, שהצטרף לאמדאוס בשנת 2000 ומסיים את תפקידו בסוף פברואר 2021.

אבישי כהן הצטרף לחברת אמדאוס בשנת 2014 כמנהל מחלקת טכנולוגיה ואופרציה בישראל, במסגרת תפקידו אבישי הוביל פיתוחים ושותפויות אסטרטגיות בענף הנסיעות. בנוסף לאחריותו המקומית, מונה אבישי למנהל פרויקט להטמעת מועדון הלקוחות של אמדאוס Amadeus First ביותר מ -50 מדינות. לאור הצלחתו הגלובאלית אבישי מונה למנהל  מכירות ואופרציה באזור אירופה בתחום בתי המלון והתחבורה.

במסגרת תפקידו מהיום הראשון אבישי הוביל את כל נושא החדשנות, סטארטאפים והאקתונים, בשיתוף פעולה עם גורמים מובילים מעולם הטרבל-טק. לאורך התקופה אבישי יצר קשרים חזקים עם קמפוס גוגל ואוניברסיטאות לקידום פלטפורמת הפיתוח של אמדאוס. בתפקידו האחרון אבישי היה ראש תחום החדשנות, בתחום נסיעות הפנאי באזור אירופה.

אבישי הוא בעל תואר ראשון בניהול עסקים ותואר שני במנהל עסקים בתחום שיווק ומשאבי אנוש. לפני שהצטרף לאמדאוס, אבישי היה מנכ"ל קבוצת פיונט תל אביב, ובנה יישום ופתרונות אינטרנט מורכבים; הוא הצטרף ל- DMG כמנהל תפעול טכנולוגי המוביל פרסום מקוון, סלולרי, רכישת מדיה, מכירה וניהול קמפיינים. בנוסף אבישי עבד בחברת BlueSnap, פתרון תשלומים בינלאומי לעסקים מקוונים בתפקיד סמנכ"ל תפעול.

בתגובה לחדשות אלה ליאוניד מרמר, מנהל תחום נסיעות קמעונאיות במזרח אירופה ומנכ"ל אמדאוס ברוסיה אמר: "אני שמח לקבל את אבישי כהן לתפקידו החדש כמנכ"ל באמדאוס ישראל. אני סמוך ובטוח שהוא ימשיך את ההצלחה של אמדאוס בשוק הישראלי. הניסיון הרב שלו בניהול עסקים בתחום B2C ו- B2B, כמו גם הרקע האסטרטגי, המסחרי והמנהיגותי החזק שלו בהובלת פרויקטים חוצה ארגון בעולם הנסיעות והטכנולוגיה יבטיחו ללקוחותינו להישאר בידיים טובות לאורך כל תקופת המעבר ומעבר לה״.

ליאוניד הוסיף ואמר, "אנו רוצים להוקיר לגדי מור על תפקידו לאורך כל השנים בגידול ובשגשוג של אמדאוס בישראל. גדי הצטרף לאמדאוס בתחילת דרכנו בישראל, באפריל 2000, עם פתיחת משרדינו בתל אביב. במהלך כהונתו הציג גדי בהצלחה יוזמות מרכזיות רבות, כולל פלטפורמת ה – ALP של אמדאוס. גדי היה אחראי על הובלת הקשר והחיבור של חברת אל על לפלטפורמת התעופה אלטאה של אמדאוס. אנו מאחלים לגדי את המיטב והמירב על סיום תפקידו בחברת אמדאוס״.

אודות אמדאוס

חברת "אמדאוס" מפתחת את הטכנולוגיה שלה בשותפות עם תעשיית הנסיעות למעלה מ- 30 שנה. אנו משלבים הבנה עמוקה של האופן שבו אנשים מטיילים עם היכולת לעצב ולספק את המערכות המורכבות, המהימנות והקריטיות ביותר עבור לקוחותינו. חברת אמדאוס פועלת בלמעלה מ 70 מדינות ברחבי העולם. מדי שנה מקשרת החברה כ-1.6 מיליארד נוסעים לספקי נסיעות מקומיים, ביותר מ-190 מדינות בשש יבשות. "אנו חברה אחת עם חשיבה עולמית ונוכחות מקומית בכל מקום שבו לקוחותינו זקוקים לנו."

למידע נוסף על אמדאוס, בקרו באתר www.amadeus.com.

Exit mobile version