Site icon IAS

פסטיבל הבירה והבשר של פתח תקווה יוצא לדרך, 28-29.8.24

פסטיבל הבירה והבשר של פתח תקווה. צילום באדיבות עיריית פ"ת

פסטיבל הבירה של פתח תקווה שוב יוצא לדרך, עם עשרות דוכני בירה והופעות של אמנים מובילים, ולראשונה ייתן גם במה לאוהבי בשר!

עשרות סוגי בירה שונים מהארץ, יחכו לציבור הרחב בפסטיבל הבירה של פתח תקווה, ולצידם עשרות דוכני בשר, בין היתר אסאדו, נקניקיות ייחודיות, סטייקים, בשר מעושן ועוד. אלפי אנשים צפויים להגיע לחגיגה וליהנות מאווירה מצוינת, טעמים חדשים וממוזיקה איכותית.

בשיאו של הערב הראשון (רביעי), יופיע להקת טיפקס ולאחר מכן שרית חדד, כאשר להקת רוקסטרה תפתח את הערב לפני ההופעות המרכזיות. בשיאו של הערב השני (חמישי), יופיע הזמר אביב גפן, כאשר לפני כן יופיעו ניקי גולדשטיין במחווה לשירי צביקה פיק ולהקת אוברטון.

ראש העיר פ"ת, רמי גרינברג: "זוהי מסורת בפתח תקווה לקיים את פסטיבל הבירה בחודש אוגוסט, ולאפשר לתושבי ותושבות העיר לבלות וליהנות מבירה טובה וממוזיקה מצוינת. מידי שנה מגיעים אלפי אנשים חובבי תרבות הבירה והקולינריה וחובבי מוזיקה, תושבי העיר ואורחים, ליהנות מפסטיבל הבירה של פתח תקווה. גם השנה, בצל אירועי המלחמה והתפילה לשובם של החטופים והחטופות, נקיים את האירוע לרווחת כלל התושבים והאורחים. אני מודה לאגף אירועים תרבות ופנאי בניהולה של אלה איגלר על הארגון והפקת האירוע".

האירוע בארגון וניהול אגף אירועים, תרבות ופנאי.

דוכני המזון עם תעודת הכשר של הרבנות.

האירוע מתקיים בימים רביעי וחמישי 29-28.8 החל מהשעה 19:30 בפארק יצחק אוחיון, בסמוך לצירים ראשיים, דבר שיאפשר קיום פסטיבל נגיש, חגיגי ושמח.

פתיחת שערים בשעה 19:30, הכניסה בעלות 10 ₪ בלבד, ברישום מראש, החל מגיל 18.

Exit mobile version