Site icon IAS

סופש"ים של תרבות האוכל והאירוח ברשת מלונות דן

מימין: רונן ניסנבאום - מנכ"ל מלונות דן, רועי ענתי - שף מלון המלך דוד ירושלים, השף יוסי שטרית, תמיר קוברין - מנכ"ל מלון המלך דוד ירושלים. צילום סיון פרג'

במהלך סוף השבוע, השיק רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן, את הפרויקט הקולינרי המיוחד לקיץ של הרשת, ואירח במלון המלך דוד ירושלים את השף יוסי שטרית ובדן קיסריה ריזורט את השפית אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה ואת עידן פיינבורג מ-"פיתה פנדה". הפרויקט בשיתוף אמריקן אקספרס.

תרבות האוכל והאירוח במלונות דן, תמיד הייתה מובילה בתחומה והרשת שמה את הקולינריה הישראלית בקדמת הבמה, כשכל הזמן השאיפה היא להוביל ולהפתיע עם קולינריה במיטבה. עכשיו, במהלך הקולינרי הכי גדול ומיוחד שקורה הקיץ בישראל, רשת מלונות דן מביאה לאורחיה את האוכל הישראלי הטוב בישראל. במהלך הקיץ יתארחו בחלק ממלונות הרשת, השפים המובילים בקולינריה הישראלית, כדי להביא את האוכל שלהם וגם להביא מעצמם במיוחד עבור אורחי מלונות דן. השפים של בתי המלון והשפים האורחים, תכננו ובנו יחד תפריטים ייחודיים במיוחד במטרה ליצור חגיגה קולינרית יוצאת דופן.

מימין: דניאל פוגל, שף דן קיסריה ריזורט, שפית אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה ורונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן. צילום סיון פרג'

 

במלון המיתולוגי המלך דוד ירושלים, ניסנבאום אירח יחד עם תמיר קוברין, מנכ"ל המלון, את השף המוערך יוסי שטרית, שופט בתוכנית משחקי השף בערוץ 13, שיחד עם השף החדש של המלון רועי ענתבי, הם בישלו ארוחת טעימות יוצאת דופן עבור אורחי המלון. בדן קיסריה ריזורט, ניסנבאום אירח יחד עם מתן לרנר, מנכ"ל המלון, את השפית אביבית פריאל-אביחי, ממסעדת אוזריה המיתולוגית משוק לוינסקי, שיחד עם שף המלון דניאל פוגל, בישלו יחד ארוחה מענגת עם ניחוחות וטריות שיש רק בשוק. כמו כן, שף מלון דן קיסריה ריזורט אירח את עידן פיינבורג, הידוע מדוכן "פיתה פנדה" המדובר משוק הכרמל לחגיגה של אוכל רחוב משובח.

בין השפים שיתארחו במלונות המלך דוד ירושלים, דן קיסריה ריזורט, דן אכדיה ודן כרמל חיפה: השף עטור כוכבי מישלן מושיק רוט, השף המוערך יוסי שטרית, יובל בן נריה ממסעדת טאיזו, השף שרון כהן ממסעדת שילה, ירון קסטנבוים ממסעדת M25 ומיט מרקט, אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה, תומר אגאי מסנטה קתרינה, עידן פיינבורג (פיתה פנדה), אריאל רוזנטל (הקוסם) והאימפריאל קוקטייל בר. כל הארוחות המיוחדות של השפים במלונות דן, יתנהלו בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות והתו הסגול המעודכן לבתי המלון שאושר לאחרונה.

Exit mobile version