Site icon IAS

מלון מלכת שבא חושף מהפיכה קולינרית לקהל הטבעוניים

מנות טבעוניות במלכת שבא שקיבל תו תקן Vegan Friendly. צילום רוני בלחסן 

טבעונים בחופשה הפכו מיומנים בניווט בנופים קולינריים, בחיפוש אחר מסעדות, בתי קפה ומלונות שמאמצים את הצרכים התזונתיים שלהם. הם מבינים שלהיות טבעוני זה לא רק הגבלה אלא הזדמנות לגלות מנות צמחיות יצירתיות וטעימות. בעוד שחלק מהמטיילים טבעוניים עשויים לבחור בשירות עצמי או לחקור שווקים מקומיים כדי להכין ארוחות משלהם, אחרים מתרגשים לחוות את האירוח והמומחיות של מלונות המציעים תפריטים טבעוניים ייעודיים. תפריטים אלה מציגים את המגוון והחדשנות המדהימים של מטבח טבעוני,  ומספקים מגוון של אפשרויות טעימות ומזינות.

לאחרונה, הוענק  לראשונה למלון היוקרה מלכת שבא שבאילת, מרשת מלונות אסטרל, הוענק תו התקן של עמותת 'Vegan Friendly'. מה שהפך אותו למלון היוקרה הראשון בישראל המותאם גם לאוכלוסייה הטבעונית והצמחונית.

ישראל נחשבת למעצמת טבעונות, ולפי הערכות כ-13% מהאוכלוסייה הכללית מעידה כי היא מחויבת לתזונה טבעונית כאשר תל אביב מובילה את רשימת הערים הטבעוניות ובאופן טבעי ניתן למצוא בה המון בתי עסק המתהדרים בתו התקן הייחודי.

תו התקן 'Vegan Friendly יוסד על מנת להנגיש מסעדות ובתי עסקים לקהל היעד הטבעוני, להגדיל את ההיצע הטבעוני, ולחבר בין הצרכן לעסקים וכך למעשה להפוך את הטבעונות לנגישה, זמינה ואפשרית יותר עבור מי שבוחר בה. תו תקן זה מציע אפשרויות המתאימות לעקרונות אורח חיים טבעוני, אשר אינו כולל צריכת מוצרים מן החי. כמו כן, בית העסק מתחייב להציע מגוון עשיר, עתיר מנות טבעוניות בכל קטגוריה ביחס ישיר למספר המנות המוצעות בתפריט רגיל.

מנות טבעוניות במלכת שבא שקיבל תו תקן Vegan Friendly. צילום רוני בלחסן

בין המנות הטבעוניות בתפריט עליהם מנצח השף משה אביטן: שווארמה טופו עם טחינה וסלק, עראיס חלבון אפונה, כרובית, קבבים על מצע חציל קלוי וטחינה, טופו בטטה ואפונה ברוטב קארי, קציצות אפונה עם פטריות, דאל עדשים, קובה סלק ועוד.

מלון מלכת שבא, השוכן בעיר אילת נחשב כמלון ותיק ואהוב על הישראלים הנופשים בעיר.  המלון, שוכן בלב הטיילת, מונה כ- 481 חדרים והוא מעוצב בהשראת הארמון התנכ"י של מלכת שבא המתבטא במוטיבים עתיקים ובעבודת יד וזאת לצד עיצוב יוקרתי ומרהיב המעניק לו מקום של כבוד ברשימת המלונות המובילים והיפים בישראל .

מנכ"ל ובעלי רשת אסטרל, בני זרח מסר: "רשת אסטרל גאה להתהדר בתו התקן ולהפוך לרשת מלונות היוקרה הראשונה בישראל שמחזיקה בו. צוות השפים ומומחים קולינריים שקדו על מגוון מנות יוצאות דופן ותפריט שעוצב בקפידה. מה שמבטיח שהתפריט עומד בסטנדרטים הגבוהים של מלון יוקרה, לצד מחויבות לרווחת האורחים שלנו למצוא חופשה מושלמת."

רשת "אסטרל" הוקמה בשנת 1995 על ידי בני זרח ואשר גבאי והיא מונה כיום שבעה מלונות ברחבי העיר אילת בהם מלונות היוקרה "אריאה" ו"מלכת שבא" לצד "אסטרל וילג'", "אסטרל פאלמה", "אסטרל מאריס", "אסטרל נירוונה סוויטס" ו"אסטרל נירוונה קלאב".

Exit mobile version