Site icon IAS

יצירות קולינריות חדשות בחברת התעופה סוויס

ממנות הקינוח החדשות של סוויס: מרקיז שוקולד עם אגסים, גלידת וניל ואגוזים מקורמלים. צילום יחסי ציבור swiss

חברת התעופה השוויצית סוויס (SWISS), תציע במהלך שלושת החודשים הקרובים לנוסעי מחלקות היוקרה שלה, יצירות קולינריות חדשות והפעם של קנטון Nidwalden שבמרכז שוויץ. מעדני הגורמה נוצרו על ידי המנהל הקולינרי של  רשת  אתרי הנופש בורגנסטוק, והם נדבך נוסף בתוכנית הקולינרית של חברת התעופה SWISS ששמה "TASTE OF SWITZERLAND".

בין ספטמבר ועד דצמבר השנה, יוכלו נוסעי מחלקות העסקים והראשונה של סוויס ביעדים ארוכי טווח מציריך, ליהנות ממאכלים משובחים ומגוונים של מייק וורל, המנהל הקולינרי של בורגנסטוק. זהו אתר נופש הממוקם מעל אגם לוצרן, ודורג לאחרונה על ידי מדריך גומיו ( GaultMillau) כמלון השנה לשנת 2019.  וורל משרת אורחים בשמונה מסעדות  שונות באתר, המגישות מטעמים מרחבי העולם, תוך הקפדה על  טריות, אותנטיות ואיכות. קריטריונים גבוהים אלה משתקפים גם במנות שבנה וורל עבור  SWISS במסגרת התוכנית הקולינרית של החברה אשר מזה 16 שנה, מפנה זרקור קולינרי מדי 3 חודשים על קנטון אחר בשוויץ.

במחלקה הראשונה, פילה עגל עם רוטב כמהין שחור. צילום יחסי ציבור Swiss

במחלקה הראשונה – הנוסעים יכולים לבחור לדוגמא בין פילה עגל עם רוטב כמהין שחור וארטישוק ירושלמי עם סלסת ערמונים, לבין דג בקלה שחור עם רוטב לבן של זיתים,  ספגטי של סלק ותפוחים. לקינוח: מרקיז שוקולד עם אגסים, גלידת וניל ואגוזים מקורמלים.

במחלקת העסקים – התפריט כולל טטאקי סלמון עם דלעת ברוטב חרדל כמנה ראשונה וכמנה עיקרית  ניתן לבחור בין פילה דג ברוטב ייחודי ומגוון בשרים ותוספות. לקינוח: עוגת פירות עם פסיפלורה וקומפוט בננה ופטל.

במחלקות גם מוגש היצע נרחב של גבינות ייחודיות  המיוצרות בקנטון  ומלוות על ידי מגוון יינות מהאזור .

Exit mobile version