Site icon IAS

יום הבירה הבילאומי: יצויין בשתיית 'Jem’s IDF' ובפסטיבל ב'טיב טעם'

בירה ג'מס במהדורה מיוחדת לצה"ל. צילום דוד מויאל

יום הבירה הבין-לאומי הוא חגיגה שמתרחשת ביום שישי הראשון של חודש אוגוסט. החגיגה נוסדה ב-2007, סנטה קרוז (Santa Cruz), קליפורניה. יום הבירה הבינלאומי הפך מאירוע מקומי קטן במערב ארצות הברית, לחגיגה עולמית המתפרשת על 207 ערים, 50 מדינות ו-6 יבשות. וגם ישראל בתוכן.

מטרות: להתאסף עם חברים וליהנות מהטעם של הבירה; לחגוג ולשמוח יחד עם האנשים שעוסקים בבישול והגשה של בירה; להשתמש בבירה כדי לאחד את העולם, על ידי חגיגה משותפת של כל הבירות של כל העמים ביום אחד. הפופולריות של יום הבירה הבינלאומי נובעת. בין היתר. משתיית בירות חדשות מכל העולם והשקות מיוחדות.

כבר בתקופת הקמת המדינה, הוקדש לבירה פזמון: הָבוּ בִּירָה וְנָשִׁירָה וְנָרִיעַ וְנָרֹן / וְנָרִים אֶת הַגָּבִיעַ לְחַיֵּי בֶּן-גּוּרְיוֹן! / הָבוּ בִּירָה וְנָשִׁירָה וְנָרִיעַ-רִיעַ-רִיעַ וְנָרֹן! ויש גם את גירסת הפלמ"ח: הָבוּ בִּירָה וְנָשִׁירָה

וְנָרִיעָה וְנִשְׂמַח / וְנָרִים אֶת הַגָּבִיעַ לְחַיֵּי הַפַּלְמָ"ח… אז השנה בישראל, לקחו את חגיגת הבירה צעד אקטואלי אחד קדימה, וכיאה לתקופת מלחמה, יצרו בירה במהדורה מיוחדת: Jem’s IDFכמחווה לחיילי צה"ל, מתוצרת מבשלת הבירה הישראלית ג'מס.

חגיגות ברשת טיב טעם: רשת טיב טעם המפעילה מחלקות יין, בירה ואלכוהול עשירות, המציעות מעל 500 סוגי בירות מהארץ והעולם, תחגוג במהלך חודש אוגוסט השקות חדשות של בירות ומוצרים משלימים, אירועים, הנחות ומבצעים מיוחדים. והשנה, טיב טעם בשיתוף מבשלת הבירה הישראלית ג'מס, מפתיעים בהשקה יוצאת דופן: בירה במהדורה מיוחדת, הנקראת: Jem’s IDFכמחווה לחיילי צה"ל. במסגרת שיתוף הפעולה, הוחלט כי 10% מהרווחים של הבירה החדשה, ייתרמו לשיקום חיילי צה"ל, נפגעי מלחמת חרבות ברזל, בשיתוף עם התאחדות הטיפוס בישראל.

מחלקת הבירה בטיב טעם רמת החייל. צילום אלעד גוטמן

טיב טעם תחגוג באוגוסט השקות חדשות של בירות בטעמים וסוגים שונים מהארץ והעולם

 כאמור, רשת טיב טעם, המציעה מעל 500 סוגי בירות מהארץ והעולם, תחגוג במהלך חודש אוגוסט השקות חדשות של בירות ומוצרים משלימים, אירועים, הנחות ומבצעים מיוחדים. והשנה, טיב טעם בשיתוף מבשלת הבירה הישראלית ג'מס, מפתיעים בהשקה יוצאת דופן: בירה במהדורה מיוחדת,

הנקראת: Jem’s IDF – כמחווה לחיילי צה"ל. הבירה החדשה מבוססת על הטעם הכי פופולרי בישראל, לאגר כהה, עם 5% אלכוהול. הבירה קלילה ומאוזנת, בעלת טעם נגיש לקהל הישראלי. הבירה מיוצרת מרכיבים טבעיים, לא מפוסטרת וללא חומרים משמרים או תהליכים תעשייתיים. הבירה תשווק ברשת טיב טעם במחיר: 15.90 ₪ ליח' ובמבצע של 2 יח' ב 25.90 ₪ בלבד.

כמו כן, יערכו במהלך חודש אוגוסט ברשת טיב טעם  מבצעים, הנחות והטבות על בירות מובילות מהארץ ומהעולם, לדוגמא: 4 פחיות בירה של המותג הבלגי המוביל בעולם MARTES (מרט'נס) על שלושת הלאגרים, יימכר ב 20.90 ₪ במקום 24.90 ₪.

יוסי שליו, סמנכ"ל הסחר של טיב טעם: "רשת טיב טעם מפעילה בסניפי הרשת הגדולים מחלקות אלכוהול רחבות אשר כוללת מגוון עצום של יינות,  מוצרי אלכוהול ובירה לסוגיה, כאשר הרשת משווקת יותר מ-500 מוצרי בירה שונים בכל סוגי האריזות והגדלים. הבירות מובחרות, איכותיות וכוללות סוגים וטעמים שונים מישראל ומרחבי העולם: גרמניה, ספרד, צ'כיה, רוסיה, אוסטריה, ארה"ב, מזרח אירופה ועוד".

דניאל אלון, מנכ"ל ג'מס: "אנו מתרגשים מאוד להשיק את הבירה המיוחדת הזו, שהיא גם מבטאת את הערכה שלנו לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון, וגם הדרך שלנו להנגיש את עולם בירות הקראפט הישראליות לציבור הרחב. ג'מס IDF היא בירת לאגר בסגנון הפופולרי בארץ, קלילה לשתייה ומאוזנת מאוד מבחינת הטעמים, כך שהיא תתאים מאוד לחובבי הבירה הישראלים".

מנתוני רשת טיב טעם: שוק הבירה בישראל כולל 3 שחקנים מרכזיים, טמפו (גולדסטאר, מכבי ומותגי קבוצת היינקן), החברה המרכזית (קרלסברג, טובורג) ויקבי כרמל (סטלה קורונה ושאר מותגי AB InBev ו-Molson Coors). שוק זה מוערך בכ- 1.3 מיליון HL (130 מיליון ליטר). בשנים האחרונות, מאז 2019, שוק הבירה סטגנטי בגודלו. כ- 80% מצריכת הבירה היא בשוק החם (לצריכה ביתית). זו מגמה שהולכת ומתחזקת מאז מגיפת הקורונה, ומוביל אותה השוק החם המאורגן שחלקו בעוגה עלה מ- 24% לכ-35% משוק הבירה ב- 10 השנים האחרונות. כ- 85% משוק הבירה הוא לאגר, בירה קלילה ומאוזנת  עם 5% אלכוהול.

את כל המוצרים ניתן להשיג בכל סניפי רשת טיב טעם ובאתר האונליין

Exit mobile version