Site icon IAS

היעד הקולינרי הטוב באירופה: והזוכה הוא…

תמונה משותפת לזוכים בתחרות. צילום World Culinary Awards

ליסבון זכתה, לראשונה, בפרס היעד הקולינרי הטוב ביותר באירופה, בטקס פרסי הקולינריה העולמית שנערך בדובאי. בין היעדים המתחרים היו ברצלונה, קופנהגן, פירנצה, לונדון, פריז וינה ועוד.

גסטרונומיה היא אחת מנקודות המפתח בבחירת יעד תיירותי וליסבון כבר מזמן מוכרת בהיצע המגוון והאיכותי שלה. ממסעדות טיפוסיות ומקומיות עם אוכל מסורתי, ועד למסעדות ייחודיות ושפים בעלי כוכבי מישלן שמציעים מגוון טעמים.

קרלוס מואדס (Carlos Moedas), ראש עיריית ליסבון, אמר: "זהו מקור לגאווה גדולה לראות את זהותה ואת המסורות של ליסבון זוכים לכבוד בפעם הראשונה בתחום הזה וכיצד חדשנות משתלבת עם מסורת גסטרונומית קיימת. זוהי הכרה באיכות הגסטרונומיה שבה ליסבון כל כך ידועה ופרס שמעודד את כל אנשי המקצוע ששומרים עליה בכבוד. הכלכלה המקומית היא יותר ויותר גורם ייחודי עבור העיר ליסבון והגסטרונומיה תורמת רבות לאיכות התיירות של העיר".

ה-World Culinary Awards, אירוע מקביל לפרסי World Travel Awards, חוגגים השנה את המהדורה החמישית במטרה לקדם את התרבות הקולינרית העולמית ולעודד תיירות גסטרונומית. הם מדגישים את השיטות והחידושים הטובים ביותר בתעשייה ומכסים קטגוריות שונות, כולל מסעדות, שפים, בתי מלון ומוסדות אחרים הקשורים לקולינריה. הזוכים נבחרים בהצבעה ציבורית.

מבט על ליסבון היפיפייה . צילום freepik
Exit mobile version