Site icon IAS

אפליקציית Dinify זכתה בתחרות התיירות הגסטרונומית של ארגון התיירות

נציגי שתי האפליקציות הזוכות בתחרות התיירות הגסטרונומית בסן סבסטיאן. צילום UNWTO

ביום שישי הגיעה לסיומה בסן סבסטיאן שבספרד תחרות הסטארט-אפים בתחום התיירות הגסטרונומית של ארגון התיירות העולמי (UNWTO) והמרכז הקולינרי לחבל באסקים (BCC) בשיתוף הפורום העולמי לתיירות גסטרונומית.

לסיום התחרות הגיעו 5 סטארט-אפים ובמקום הראשון זכה היישומון Dinify, שמאפשר להזמין במסעדות בשפתך והאפקליקציה מתרגמת את ההזמנה לפי מיקום המסעדה, למגוון גדול של שפות. היזמים הירושלמיים ובעלי אפליקציית התיירות הקולינרית bitemojo, יעל ומיכאל וייס ומור וראובן פילו – זכו בהכרה מיוחדת ממזכ״ל ארגון התיירות העולמי ומחבר השופטים.

בנוסף, נבחרו לשלב הגמר 3 מיזמים נוספים: ARB  מאיטליה, Arthylen מספרד ו- Ginkan מיפן.

תחילת התחרות היתה בהתמודדות של 300 מיזמים בתחום תיירות האוכל מ-84 מדינות בעולם. במסגרת התחרות נבחנו המיזמים ברמת החדשנות שהם מביאים לתחום תיירות האוכל, ביכולת ההשפעה על הגדלת היקף התיירים וכן בנגישות הטכנולוגית של המיזם ועוד.

במקביל לתחרות הסטארט-אפים, נערך בפעם החמישית פורום רחב בהשתתפות שרי תיירות, אנשי אקדמיה ויזמים בתחום תיירות האוכל במטרה לחשוף שיטות עבודה חדשות ולקדם את תיירות האוכל כגורם משמעותי בהתפתחותן של מדינות.

מאז הקמת המיזם בסוף 2016 זכתה אפליקציית bitemojo בשלל פרסים והוקרה בינלאומית.

מיכאל וייס מציג את האפליקצייה בתחרות של התיירות הגסטרונומית. צילום יח"צ

משחקת במגרש של הגדולים

מיכאל וייס, מבעלי אפליקציית bitemojo שנכח באירוע: "אנחנו שמחים ונרגשים על המעמד וגאים להוביל את עיצובה של התיירות הקולינרית העתידית בעולם. לשמחתנו, bitemojo קטפה לא מעט פרסים בינלאומיים בתוך זמן קצר מאז השקתה. ולמרות זאת, ההכרה המיוחדת לה זכינו מארגון התיירות העולמי היא משמעותית, ומוכיחה כי אנחנו ללא ספק נמצאים במגרש של הגדולים ובעמדה מצוינת להוביל את תחום התיירות הקולינרית שנמצא היום בהתפתחות מואצת."

זוראב פולוליקשווילי, מזכ"ל ארגון התיירות העולמי UNWTO אמר כי Bitemojo הוכיחה בתוך זמן קצר יכולת השקת יעדים חדשים במהירות ומציעה בעזרתם חוויות קולינריות עצמאיות וכלכליות למשתמשים. "בנוסף, האפליקצייה הוכיחה כי יש לה תרומה משמעותית ביותר לחיזוק העסקים הקטנים בתחום המזון ושימור התרבות והמורשת המקומית באמצעות האוכל. לצד אלו,Bitemojo  הוכיחה כי היא סטארט-אפ בוגר בעל נתח שוק משמעותי, ואנו מריעים להתקדמות שצברה בתוך תקופת הזמן הקצרה בה היא פועלת״.

אפליקציית bitemojo מציעה למשתמשים סיורים קולינריים עצמאיים ביעדים בולטים בארץ ובעולם, ביניהם, ת"א, ירושלים, ברלין, ברצלונה, רומא, בודפשט, לובליאנה, סינגפור, בנגקוק ובקרוב תורחב לשימוש גם בארה״ב. היקף מכירת הטעימות שנמכרו ע"י bitemojo בעולם עומד על כ-500,000 דולר. השימוש באפליקציה נוח מאוד והתייר מנווט עצמאית אל המסעדות ודוכני האוכל ביעדים השונים. מעבר לכך, האפליקציה מספקת חווית תוכן עשירה הכוללת מידע על הסיפורים האישיים של בעלי המקומות, מידע קולינרי על הטעימה, וכן מידע על נקודות עניין מקומיות ומעניינות המוצגות לאורך מסלול הסיור.

Exit mobile version