Site icon IAS

אפליקציית התיירות בייטמוג'ו זכתה בכנס תיירות בטקסס

אפליקציית בייטמוג'ו. עוד נצחון לחברה הישראלית. צילום יח"צ

אפליקציית התיירות הקולינרית bitemojo זכתה אתמול בפרס בשווי 30,000 דולר, במסגרת כנס התיירות היוקרתי TRAVEL LAUNCH שנערך באוסטין, טקסס. האפליקציה פותחה ע"י היזמים הירושלמיים מיכאל ויעל וייס וראובן ומור פילו ומציעה סיורים קולינריים ביעדים בולטים בארץ ובעולם. בתחרות ייצגה את האפליקציה לורן ביבי, מנהלת הפיתוח העסקי של החברה בצפון אמריקה.

בכנס הוצגו המיזמים השונים בפני משקיעים פוטנציאלים ונערכו פאנלים מקצועיים בהשתתפות מומחי תיירות ותעופה אמריקאים. בין הבכירים היו גם איימי בור, מנהלת ההשקעות של חברת התעופה האמריקאית JETBLUE, סקוט היידן מרומיט, ויניאני וניגרם מסייבר. השופטים, שבחרו ב-bitemojo מבין חמשת המיזמים שעלו לשלב הגמר, נימקו את בחירתם בכך כי "יש הרבה מיזמי טרוול בעולם, עם רעיונות פורצי דרך ומחוללי שינוי, אבל הרבה פחות מיזמים עם מודל כלכלי מוכח שמציג לקרנות המשקיעים אופק יציב ומבטיח מבחינה פיננסית. מהבחינה הזו  bitemojo היא מיזם הטרוול שהרשים אותנו ביותר ביכולת שלה להציג מודל חדשני לחוות מקומות יחד עם גרף הכנסות וקצב גדילה מרשימים."

סיור אוכל בברלין של בייטמוג"ו. צילום מהאתר

התחרות התקיימה בחסות של Travel Massive – אחד ממותגי התיירות המוכרים בעולם, המעודד תיירות עצמאית ותומך בקהילות מקומיות. לצידו נתנה חסות גם VoyagerHQ – פלטפורמה לחיבור בין יזמי טרוול טק, משקיעים ותאגידים בתחום התיירות.

מאז הקמת המיזם בסוף 2016 זכתה אפליקציית bitemojo בשלל פרסים והוקרה בינלאומית. לאחרונה זכתה האפליקציה במקום הראשון בכנס המובייל של ישראל – Israel Mobile Summit, וכן גם בתחרות שערך האתר בוקינג. קום למיזמים. בתחרות נוספת שנערכה ע"י איגוד תיירות האוכל העולמי "World food travel association" זכתה האפליקציה בקטגוריית "הטכנולוגיה הטובה ביותר לחוויה קולינרית לשנת 2018". כמו כן, בשנת 2016 קיבלה את אות המצוינות של האתר 'Tripadvisor', ובחודש יולי אשתקד השתתפה בתחרות בינלאומית של חברת ויזה למיזמים עסקיים, וזיכתה את יזמיה ב-25,000 אירו.

לאחרונה השקיעה חברת איסתא ספורט באפליקצייה 100,000 דולר. במסגרת ההשקעה, כוללת איסתא בחבילות הנופש המוצעות של החברה את מסלולי הטעימות שהאפליקציה מציעה ביעדים השונים בעולם, ביניהם, ברלין, ברצלונה, רומא, בודפשט ועוד. נמסר כי מדובר באפליקציה שזכתה לשבחים בביקורות לאור השימוש הנוח בה, המאפשר ניווט עצמאי אל המסעדות ודוכני האוכל ביעדים השונים. לאתר.

Exit mobile version