Site icon IAS

תלמה נסיעות ותיירות במינויים נשיים בכירים

משרד נסיעות. דרושה התייחוסת למצב הקשה אליו נקלע וצפוי להיקלע עוד יותר הענף. צילום Depositphotos

תלמה נסיעות ותיירות מינתה כמנכ"לית את אייה מגן, מי שכיהנה כסמנכ"לית המסחר של חברת אף.סי (פליינג קרגו) אקספרס וכמנהלת סניף ישראל על "אל-על". מגן היא בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי.

אייה מגן, מנכ"לית תלמה נסיעות ותיירות. צילום סיון פרג'

ואילו בתום שנה וחצי של כהונתה בתפקיד סמנכ"לית החדשנות של תלמה נסיעות ותיירות, קודמה דניאלה סער לתפקיד יו"ר החברה. טרם כניסתה לתלמה, עבדה סער במשך שני עשורים במספר תפקידים בכירים בקבוצת לופטהנזה. סער היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה באוניברסיטת תל-אביב.

ארז שמול, בעלים ויו"ר קבוצת תלמה נסיעות ותיירות אמר בתגובה כי "בפתחה של שנה חדשה, אנו שמחים להודיע על מינויה של אייה מגן למנכ"לית תלמה. אייה מביאה עמה סט כישורים וניסיון רב בענף, ומינוייה הוא נדבך נוסף בתהליך ההתרחבות שהחברה עוברת. בנוסף, לאחר שהובילה בהצלחה תהליכי התחדשות וחדשנות, התואמים את מיצובה של תלמה כשחקן מוביל בתעשיית התיירות בשנה וחצי האחרונות, אנו מברכים על מינויה של דניאלה סער ליו"ר החברה. אני מאחל הצלחה רבה לשתיהן בתפקידים החדשים ובטוח כי הן יבצעו תפקידים חשובים אלו על הצד הטוב ביותר".

דניאלה סער,יו"ר תלמה נסיעות ותיירות. צילום אלירן אביטל

סער אמרה בתגובה כי תלמה נמצאת בתנופה עסקית וטכנולוגית ונחשבת לפורצת דרך בתחום ה-travel-tech. "בהתאם לכך, המהלך הטבעי הוא לגייס מנהלת מנוסה כמו אייה מגן לתפקיד המנכ"לית, ויחד נמשיך להוביל את החברה למחוזות הגבוהים ביותר. אני מאחלת הצלחה ומברכת על כניסתה למשפחת תלמה".

מגן הוסיפה כי היא שמחה על ההזדמנות להצטרף לחברה שאחרי גדילה והתפתחות רציפים במשך מספר שנים ממשיכה להיות רעבה לחידושים והצלחות. "אני בטוחה שעם הידע והניסיון הקיימים בתלמה ועם אלו שאני מביאה עמי – נכבוש הרבה פסגות חדשות".

"תלמה נסיעות ותיירות" פעילה בשוק הנסיעות והתיירות במגזר הפרטי והעסקי משנת 1987, ומספקת מגוון רחב ואקסקלוסיבי של שירותי תיירות פרטית לקהל הרחב. לחברה סניפים בארץ ובעולם והיא מציגה מדי שנה צמיחה מתמדת, ונחשבת לאחת מחברות הנסיעות והתיירות הוותיקות, היציבות והמובילות בישראל.

תלמה נסיעות ותיירות היא נציגה בלעדית בישראל של חברת הנסיעות EGENCIA מבית ענקית התיירות EXPEDIA. החברה מספקת בית חם למעל ל-1,400 חברות וארגונים מובילים בארץ ובעולם, לכל צרכי הנסיעות שלהם: מניהול תיק הנסיעות, דרך טיפול בנסיעות השוטפות, ארגון כנסים ואירועים בכל העולם ועד לחופשות הפרטיות של המנהלים והעובדים ובני-משפחותיהם בארץ ובחו"ל.

Exit mobile version