Site icon IAS

קשרי תעופה מתריעה מפני השלכות נגיף הקורונה על עסקיה

הקרנבל בוונציה. הקרנבל בוטל לאחר שהנגיף פגע בצפון איטליה בעוצמה רבה. צילום Depositphotos

קבוצת התיירות קשרי תעופה הודיעה לבורסה כי היא עוקבת באופן שוטף אחר ההתפתחויות בעולם בקשר עם נגיף הקורונה ובוחנת את ההשלכות על פעילותה.

בקבוצה נרשמו ביטולי נסיעות בתחום השייט, בתחום הטיולים המאורגנים – בעיקר לאזור המזרח הרחוק – וכן קיטון בהזמנות עתידיות וביטולים גם ליעדים שאינם המזרח הרחוק. הנגיף התפשט לאיטליה בעוצמה רבה ונרשמו אלפי ביטולים של טיסות גם מישראל. ככל שהמגיפה תמשיך להתפשט היא עלולה לפגוע בביקושים למוצרי תיירות בכלל. לפי החברה, מצב זה עלול לפגוע בצורה מהותית במכירות וברווחיות הקבוצה שבהנהלת

"נכון למועד זה, הקבוצה אינה יכולה להעריך את הנזק שנגרם לה ו/או עלול להיגרם לה באם הנגיף ימשיך להתפשט ו/או התפשטותו לא תדעך", נמסר מהקבוצה, "מדובר באירוע משתנה אשר אינו בשליטת החברה וגורמים כגון המשך התפשטות הנגיף או עצירתו, החלטות של מדינות ורשויות רלוונטיות בארץ ובעולם על היערכותן לנושא ושינויים בביקושים כתוצאה מכך, עשויים להשפיע על הקבוצה בהתאם".

עוד נמסר כי הערכות החברה בדבר ההשלכות האפשריות של נגיף הקורונה מהוות מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך. מידע זה מבוסס, בין היתר, על הערכות ואומדנים של הקבוצה נכון למועד דיווח זה ומתבססות על הפרסומים בארץ ובעולם בנושא זה והנחיות הרשויות הרלוונטיות, "אשר התממשותן, כולן או חלקן, אינה וודאית ואינה בשליטת הקבוצה".

בעל השליטה בחברה הנו איל סגל (60.71%) ומנכ"ל החברה הינו יורם מוטעי (20.1%).

משרד הבריאות הוציא אתמול הודעה שבה הודיע לציבור, בין השאר, שמי שחזר מטאייוואן, מאיטליה או מאוסטרליה  ב-14 הימים האחרונים ומפתח תסמינים של מחלה, צריך להיבדק בהתאם להנחיות המפורטות של משרד הבריאות.

Exit mobile version