Site icon IAS

עדו ווג מונה למנכ"ל חברת איסתא ספורט

המרתון בטוקיו בפברואר 2017. מתרכז בתיירות תוכן. צילום Depositphotos

עדו ווג מונה למנכ"ל חברת 'איסתא ספורט' (מקבוצת איסתא) המתמחה בתיירות ספורט, מוזיקה וטיולי התמריץ הגדולה והמובילה בישראל. כך נמסר הבוקר מאיסתא.

ווג (36), בוגר MBA מפקולטת רקאנטי באוניברסיטת תל אביב, התחיל את הקריירה המקצועית באיסתא ספורט לפני כשבע שנים.

עדו ווג נכנס לתפקיד המנכ"ל לאחר שמילא שורת תפקידים במסגרתם הוביל והיה שותף למהלכים שהצעידו את החברה קדימה. אחד המהלכים הבולטים בהם היה שותף הוא הקמת החברה-הבת 'זאפה איסתא מיוזיק' המתמחה בחבילות נופש להופעות בחו"ל ומטיסה אלפי ישראלים בשנה להופעות ופסטיבלים ברחבי העולם. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל החברה.

ווג, אשר צמח באיסתא ספורט, נחשב לאחד מאנשי התיירות המובילים והמבטיחים כיום בישראל ולזכותו נזקפת התפתחות תחום תיירות התוכן בישראל.

אחישי גל, מנכ"ל ובעלים קבוצת איסתא: "אני מברך את עדו על מינויו לתפקיד מחייב זה, שהוא מבחינתי הבעת אמון. אני בטוח שתחת עדו תמשיך איסתא ספורט לגדול ולהעשיר את עולם התיירות בתוכן איכותי ומגוון".

תתפתח ברמה הבינלאומית

ווג מבטיח כי איסתא ספורט בראשותו תמשיך להציע לתייר הישראלי את החווייה הטובה ביותר בשוק התיירות הישראלי: "אנו מתחייבים לייצר ללקוח חווייה משמעותית וייחודית עם נסיעתו לחו"ל, למשחק כדורגל או להופעה, לטיול אופניים משפחתי או מרתון אליו התכונן זמן רב. דווקא בשוק צפוף, בו התחרות בעולם האינטרנט גדלה, אנו מאמינים שחוויית שירות איכותית, מציאת תוכן / חוויה ייחודית ומענה מקצועי ומדויק לצרכי הלקוח, ימשיכו לייצר ערך ללקוח בשנים הקרובות".

בשנה הקרובה מתכוונים באיסתא ספורט להמשיך ולגוון את תחומי התוכן הקיימים של החברה וכן להעמיק ולפתח תחומים כמו תיירות קולינרית, ספורט ימי, סטיילינג ועוד. לדברי ווג: "התחומים בהם נבחר להעמיק את כניסתנו ולהתמקצע, ימשיכו להיות רק אלה שנהיה משוכנעים שיציפו ערך בלעדי וייחודי ללקוחותינו".

בשנים הקרובות מתוכננת איסתא ספורט להתפתח גם ברמה הבינלאומית, כאשר במסגרת תכנית זו משקיעה החברה משאבים רבים בפרויקט TOKYO2020, הן בישראל והן בעולם, במטרה להפוך אותו לאחד מהפרויקטים הגדולים והמשמעותיים אותו הובילה החברה.

איסתא ספורט, אשר נוסדה בשנת 1999, היא חברת תיירות הספורט, מוזיקה וטיולי התמריץ המובילה בישראל, המתמחה בשלושה תחומים עיקריים: תיירות ספורט, תיירות מוזיקה וטיולי אינטנסיב (טיולי תמריץ) ללקוחות פרטיים, ארגונים וחברות. החברה מוחזקת על ידי איסתא ישראל ויואב ברוק ובבעלותה חברות בנות נוספות כגון זאפה איסתא מיוזיק וכנס תיירות.

Exit mobile version