Site icon IAS

מלחמת חרבות ברזל – ההתאחדות כאן עבורכם

טלי לאופר, מנכ"לית ההתאחדות

חברים יקרים,

יחד עם כל אזרחי המדינה, אנו מתקשים להכיל את גודל האסון שפקד אותנו, החל מהמתקפה הנפשעת והאכזרית על חפים מפשע, עבור דרך הטילים הבלתי פוסקים מדרום ומצפון וכלה במלחמה המתמשכת בכל החזיתות.

בשם יו"ר ההתאחדות, חברי הוועד וצוות ההתאחדות, אנו מוסרים את תנחומינו הכנים למשפחות הנרצחים והנופלים, את תפילותינו לשובם של החטופים ושל חיילנו הביתה בשלום ואת איחולי ההחלמה המהירה לפצועים. אנו מחזקים את ידי צה"ל וכוחות הביטחון במלחמתם ההרואית בכל החזיתות. יחד, כעם אחד,  נעבור את זה וננצח!

גם בשעה קשה זו, ההתאחדות כאן עבורכם לטפל ולסייע בנושאים הרלבנטיים.

להלן תקציר הפעולות שננקטו עד כה:

 החל מיום שבת פועלת קבוצת הווטסאפ של מנהלי המשרדים בהתאחדות כמרכז מידע ענפי. אנו מקבלים ומעבירים לכם בזמן אמיתי מחברות התעופה והמארגנים, את כל השינויים והביטולים בטיסות לארץ וממנה, וכן עדכונים מכל הגורמים הרלוונטיים (רש"ת, משרדי ממשלה, חברות ביטוח ועוד).

מיד עם פרוץ המלחמה הוצאנו למנהלי המשרדים הנחיות והבהרות משפטיות בנושא זכויות העובדים במצב חירום. אנו ממשיכים לשלוח עדכונים והבהרות בנושא זה באופן שוטף

הוצאנו למנהלי המשרדים תקציר משפטי שהוכן בהתאם לחוק ולפסיקה של בתי המשפט, נוכח אירועים קודמים של ביטולי טיסות בשעת חירום. ככל שיהיו התפתחויות משפטיות נעדכן.

ההתאחדות הוציאה מכתב ליאטא ישראל ולנציגי חברות התעופה, בבקשה להקפיא את מדיניות הADM לתקופה זאת.

מפרוץ המלחמה אנו נפגשים מידי כיומיים עם שר התיירות, לדיון והיערכות לאור המצב. ברגע שהמצב ירשה זאת ובהתאם להתפתחויות, נטפל בכלל הנושאים הנדרשים מול משרדי הממשלה השונים .

ועד ההתאחדות קיים ישיבת חירום ראשונה, על מנת לדון בכל הפעולות הנדרשות ובמועדים הנכונים להוציאם לפועל, ויקיים פגישות אלו בשוטף לפי ההתפתחויות.

צוות ההתאחדות נותן מענה שוטף מבוקר עד ערב לכל הפניות, השאלות והבקשות מצד חברי ההתאחדות, משרדי הממשלה והנוסעים.

בצל כל הכאב, הזעם, החורבן והאובדן, אנו מתרגשים מהפגנת התמיכה וההשתתפות העצומה מכל חברינו מסביב לעולם. קצרה היריעה מלשתף בכל עשרות ההודעות המתקבלות אצלינו מכל קצוות תבל, כמו לדוגמא, מנשיא אקטא ומחברנו בהתאחדות משרדי הנסיעות האוקראינית.

חשוב לנו לשוב ולהדגיש – צוות ההתאחדות ואני כאן עבורכם במייל, בווטסאפ ובטלפון, לכל סיוע או נושא נדרש.

יחד נעבור את זה!

בברכה,

טלי לאופר

מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

Exit mobile version