Site icon IAS

מוקד חירום לתלמה נסיעות להחזרת ישראלים מחו"ל

מאצ'ו פיצ'ו. ישראלים נתקעו בפרו בלא יכולת לחזור. צילום Depositphotos

חברת התיירות תלמה הקימה לפני כשבוע יחידת חירום הפועלת להחזיר לישראל את לקוחותיה ונוסעים שמבקשים לחזור מכל קצוות תבל. ביומיים האחרונים מציפים תרמילאים רבים את מוקד החירום בבקשה לשוב מיידית לארץ בשל סגירת הגבולות שהחלה בדרום אמריקה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

הפונים מבקשים להקדים את חזרתם ארצה בין אם באמצעות הכרטיס שרכשו או באמצעות כרטיס חדש.

תלמה נמצאת בקשר רציף עם מוקדי השירות הבינלאומיים של חברות התעופה ופועלת מולם על מנת לשנות ללקוחותיה את הכרטיסים במהירות ויעילות במחירים הזולים ביותר שניתן וללא גביית דמי טיפול.

בתלמה פועלים להשתמש במלאי הטיסות שעדיין קיים ולשלב בין מספר חברות תעופה, בין אם בכרטיס אחד או שני כרטיסים שונים ולהחזיר את הצעירים הביתה.

לדוגמא: שילוב של טיסת פנים ביבשת דרום אמריקה + טיסה בינלאומית לאירופה + טיסה לישראל בחברה סדירה או לואו קוסט בהחל מ-719 דולר; טיסות דרך ניו יורק למי שיש ברשותו ויזה לארה"ב- (לדוגמא ברזיל-ניו יורק-תל אביב) החל מ-611 דולר; טיסת איבריה מארגנטינה למדריד + טיסת אייר אירופה לתל אביב 804 דולר; טיסות אתיופיאן איירליינס דרך אדיס אבבה בהחל מ-819 דולר.

נכון לעכשיו הצליח המוקד להחזיר כ-800 צעירות וצעירים חזרה לישראל (חלקם כבר חזר, חלק בדרכו ארצה)

לדברי יו"ר תלמה, ארז שמול, "מוקד החירום של תלמה פועל 24 שעות ביממה, בכדי להחזיר את כל מי שרוצה בכך לארץ בהקדם האפשרי. ביומיים האחרונים מצאנו פתרונות יצירתיים למאות תרמילאים במחיר של 550-750 דולר לכרטיס דרך ארה"ב / איסטנבול / לונדון / אמסטרדם ועוד."

כתובת המוקד:  SOS@TALMA.COM

Exit mobile version