Site icon IAS

מהפך בדירוג Dun's 100: אשת טורס הראשונה מבין חברות התיירות

אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס. צילום סלי פרג'.

לפי דירוג Dun's 100 לחברות במגזר השירותים, למרות המשבר הקשה בענף התיירות אשת טורס צלחה היטב את משבר הקורונה ומתייצבת במקום הראשון מבין חברות התיירות שמופיעות בדירוג. אשת טורס מדורגת במקום ה – 71, לפני השטיח המעופף (74) , קשרי תעופה (82), וישראייר (88).

לדברי אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "כל חברות התיירות ספגו מכה קשה בעקבות הקורונה, וכך גם אנחנו, אך בזכות תמהיל מגוון, גמישות והתאמת מוצרים לקורונה וכמובן העובדים המסורים של אשת טורס, צלחנו את המשבר בצורה מיטבית. החזרנו במהירות את כל הכספים ללקוחות כתוצאה ממשבר הקורונה והרווחנו את נאמנותם לטווח הקצר והארוך. במבט קדימה, אנחנו צופים שיפור ברווחיות. תיירות הפנים עובדת בתפוסות גבוהות בתחום הבודדים ופעילות ההפקה ונופש לקבוצות חוזרת בהדרגה.

בתיירות הנכנסת יש התעניינות גדולה בישראל והחל מחודש יולי נביא לישראל קבוצות של בוגרי MBA מהאוניברסיטאות היוקרתיות בארה"ב ,שבאים לראות את החדשנות הישראלית ואת היציאה המהירה שלה מהקורונה.

בתיירות היוצאת אנחנו בנקודת מפנה, עם ביקושים חזקים מאוד בשבועיים האחרונים. כיום אנחנו נמצאים ב – 30% מהמכירות מהתקופה המקבילה ב – 2019.

ניצלנו את תקופת הקורונה כדי להשקיע בטכנולוגיה, וב – 2022 אנו צופים מחזור זהה לזה שהיה ב – 2019, עם מחצית מכוח האדם".

Exit mobile version