Site icon IAS

כפרי נופש ופארקים חדשים למשפחות בדיזנהאוז

מולנהייד מתאפיין באווירה של טבע ומרחבים ירוקים ומתפרש על שטח עצום של 1,000 דונם. צילום יח"צ

החל ב-1 ביולי תציע דיזנהאוז סיטונאות חבילות נופש משפחתיות לפארקים הגדולים והמיוחדים ביותר בהולנד ובלגיה בחודשי הקיץ, כולל טיסות ישירות לאיינדהובן. מחיר חבילה הכוללת טיסות, כבודה, רכב לכל התקופה ו-7 לילות במחיר החל מ-809 יורו לאדם. למקדימים להזמין תינתן הנחה של 300 יורו לחופשה משפחתית.

עודד חודורוב, סמנכ"ל פיתוח עסקי של דיזנהאוז מסר: "לאור הביקוש בקרב לקוחותינו, הרחבנו את סל המוצרים. לקוחותינו יוכלו לבחור בין שלושה כפרי נופש ברמות שונות המדורגים בין הטובים ביותר באירופה, בהם אטרקציות והרפתקאות לכל המשפחה, כאשר המיוחד והעשיר ביותר הינו כפר SLAGHAREN הנותן מענה אולטימטיסי וייחודי למשפחות, עם אטרקציות לכל הגילאים, פארקי שעשועים ומים והופעות עד השעות הקטנות של הלילה. הוא ממוקם כחצי שעה נסיעה מאסטרדם".

כפר הנופש LANDEL DE LOMMERBERGEN – שוכן במחוז לימבורג ובו  502 יחידות משפחתיות, פארק מים ענק, בריכה מקורה עם מגלשות, פינת חי, מגוון פעילויות ספורט ופנאי, בנוסף פארק שעשועים טבעי, חנויות, מסעדות ומתחם ספא. במרחק של כ-30 עד 100 ק"מ נמצאים הפארקים המפורסמים ביותר באירופה: פארק Efteling, פארק השעשועים Toverland, פארק החבלים של ונלו.

מחיר לחבילה הכוללת טיסה לאיינדהובן רכב ו-7 לילות (שישי עד שישי) החל מ-809 יורו לאדם.

כפר הנופש  SLAGHAREN – שוכן כחצי שעה נסיעה מאמסטרדם. הכפר משתרע על פני 500 דונם, בו 653 וילות בסגנון המערב הפרוע. חגיגה בסגנון אמריקה של ימי המערב הפרוע, רכבות ומגלשות הרים, גלגלי ענק, קרוסלות, בתי רוחות ועוד.  מופעי קרקס ותיאטרון יומיים, מצעדי רחוב ומופעים אורקוליים.

הכפר נבנה כפארק שעשועים ענק והאטרקציות מופעלות עד השעות המאוחרות של הלילה. בנוסף יש בו פארק מים הכולל 10 מגלשות במהירויות וברמות ריגוש שונות, בהן מגלשה עם אפקטים וויזואליים ב-D3 .

הפארק מהווה נקודת יציאה לטיולי כוכב באזור של צפון מזרח-הולנד. ממוקם בין מחוז דרנטה מצפון (המכונה המחוז הירוק) ומחוז אוברייסל מדרום. המיקום הופך אותו לאידיאלי לשילוב בין טיולי טבע לעיר.

מחיר לחבילה הכוללת טיסה לאמסטרדם, רכב ו-7 לילות (שבת עד שבת) החל מ-899 יורו לאדם. 

כפר הנופש MOLENHEIDE  – במחוז לימבורג בצפון מזרח בלגיה על גבול הולנד, נמצא כפר הנופש הפסטורלי Molenheide (מולנהייד). המתאפיין באווירה של טבע ומרחבים ירוקים ומתפרש על שטח עצום של 1,000 דונם, במרחק של כחצי שעה נסיעה נמצא פארק השעשועים Bobbejaanland, פארק האקסטרים וואליבי ((Walibi Park, פארק AQUALIBI ופארק Efteling.

מחיר לחבילה הכוללת טיסה לאיינדהובן רכב ו-7 לילות (שני עד שני) החל מ-839 יורו לאדם.

Exit mobile version