Site icon IAS

ישראל נמנית עם היעדים המובילים של סוכנות היוקרה Virtuoso

מלון ישרוטל בראשית במצפה רמון. מלון מדברי לתיירות יוקרתית. צילום אסף פינצ'וק

בשורות טובות לישראל: לפי רשת הנסיעות היוקרתית העולמית Virtuoso, ישראל נמנית עם 10 היעדים המובילים והן ברשימת 10 היעדים ה"חמים" והצומחים של הרשת לעונת הסתיו והחגים, מה שמעיד על ביקוש גבוה.

הרשת בדקה את מסד המידע שלה, המתבסס על עסקאות בהיקף של יותר מ-40.7 מיליארד דולר, כדי לאתר את המקומות ה"איניים" לסתיו ולעונת החגים הקרובים.

הלאונג' של הוויסטה במלון הילטון. חלק מהמיתוג של ה"מלון בתוך המלון" נועד כדי להיכלל בוירטואוזו ודומותיה. צילום יח"צ

לפי נתוני Virtuoso, עשרת היעדים הפופולאריים ביותר אצל האמריקנים – מבוסס על הזמנות עתידיות – הם איטליה, צרפת, דרום אמריקה, ישראל, גרמניה, יפן, יוון, ארצות הברית, ניו זילנד ושוויץ.

עשרת היעדים "החמים", המראים את הגידול הרב ביותר של הזמנות בקרב עשירי ארצות הברית לעומת אותה תקופה אשתקד, הם טורקיה – גידול של 310%, מצרים – 264%, מרוקו – 144%, הודו – 128%, איי קיימן – 124%, ברזיל – 92%, ישראל – 88%, שוויץ – 82%, אינדונזיה – 76% ויוון – עלייה של 74%.

המידע של Virtuoso מתבסס על סוכני הנסיעות האמריקנים שלה ומתייחס להזמנות עתידיות בין ספטמבר לדצמבר 2018, כאשר באשר לישראל, הכוונה לרוב לתיירות אמריקנית-יהודית.

Virtuoso היא רשת של סוכנויות נסיעות המתמחות בתיירות יוקרתית, עם יותר מ-17,500 יועצי נסיעות בעולם. החברה מייצגת את המיטב שבתיירות העולמית עם קרוב ל-1,700 שותפים מועדפים ובהם מלונות מובחרים, חברות קרוזים, טור אופרייטורים ועוד. לחברה גם שותפים בישראל בתחום המלונאות וסוכני הנסיעות.

מלון קינג דיוויד בירושלים מרשת דן. סוכנות למלונות יוקרה. צילום יח"צ

בישראל עובדים עם וירטואוזו המלונות ריץ קרלטון בהרצליה, קינג דיוויד בירושלים, ממילא בירושלים, דן תל אביב, מלון בראשית של ישרוטל במצפה רמון, דן תל אביב,  ויסטה – כמה קומות במלון הילטון תל אביב שמותגו בנפרד כמלון יוקרה – וולדורף אסטוריה בירושלים (גם הוא מרשת הילטון) ומלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

לדברי טלי גינות, מנהלת אגף שיווק ומכירות בדיוויד אינטרקונטיננט,  המלון הוא חלק מהתוכנית של וירטואוזו שנים רבות. היא מאשרת שהשנה ניכרת עלייה דרמטית של יותר מ-50% בהזמנות דרך וירטואוזו, כאשר אחוז גבוה מהאורחים מגיע מהסוכנויות בארצות הברית. "מרגע שנפתחו כאן יותר מלונות יוקרה, יש יותר עניין לאנשים להגיע לישראל", היא אומרת. כמו כן, למלונות עם ניהול של חברות בינלאומיות יותר קל לפעול בהתאם לסטנדרטים של וירטואוזו ועולם המלונאות האמריקני בכלל.

דובר רשת מלונות הילטון בישראל, מוטי ורסס, מספר שהם עובדים עם וירטואוזו בוולדורף אסטוריה מאז פתיחתו, "והם מאד משמעותיים ומקדמים את המלון בצורה בלתי רגילה. הפוטנציאל אדיר וגם בוויסטה בתל אביב אנחנו רואים כבר תוצאות חיוביות מאד, מהר מן הצפוי".

על המלונות המצורפים לתוכנית של וירטואוזו לעמוד בתנאים מחמירים וגם להציע שורה של הטבות מטעמם ובהן שידרוג, צ'ק אאוט מאוחר, ארוחות ללא תשלום, אבזרי נוחות מפנקים ועוד. התקבלות המלון לתוכנית מאפשרת לו לכונן מערכת יחסים ישירה עם סוכנויות הנסיעות המובילות בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, האיים הקריביים, אירופה, אסיה-פסיפיק, אפריקה והמזה״ת.

בימים אלה מתקיים בלאס וגאס ה-Virtuoso Travel Week, ההתכנסות הבינלאומית הגדולה ביותר של ענף תיירות היוקרה, שנציגים ישראלים מהמלונות העובדים עם החברה משתתפים בה גם כן.

הבריכה של מלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב. צילום יח"צ

הקיץ מתמשך אל תוך הסתיו

לפי עדות וירטואוזו, היעדים באירופה – הפופולאריים תמיד בקיץ – מצליחים השנה להאריך את העונה גם לתוך תקופת הסתיו. חמש מדינות אירופיות השתלבו ברשימה, כאשר גרמניה מתבלטת במיוחד בזכות שיט הנהרות, שמספק את החווייה של שוקי חג המולד המרהיבים שלה.

לצד היעדים האירופיים, השילוב של מסורת ומודרניות ביפן, מגבירים את הפופולאריות של יעד זה אצל העשירונים העליונים של התיירים, ומציבים אותה ברשימת יעדי היוקרה המתעוררים של וירטואוזו.

יעדי הסקי המשובחים של שוויץ מייעדים אותה לחופשות משפחתיות בתקופה של חגים ומפגשים משפחתיים. יוון היא היעד הצומח ביותר הקיץ, והיא ממשיכה להחזיק בפופולאריות בהזמנות גם בסתיו ובחודשי החורף המוקדמים. תיירי היוקרה גם מחפשים יעדים עם מזג אוויר חמימים, המציעים חוויות תרבותיות כמו הודו, ברזיל ואינדונזיה.

Exit mobile version