Site icon IAS

ישראל מצטרפת ל-WTA, אגודת התיירות הבינלאומית

משרדי הנסיעות חווים תקופה שלא ידעו כמוה. צילום Depositphotos

יו"ר ה-WTA, ד"ר דואן קיאנג (Duan Qiang), בישר למנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, חני סובול, כי ביום 22.5.2018, התקבלה ההתאחדות כחברה מן המניין בארגון התיירות הבינלאומי World Tourism Alliance.

ה-WTA היא אגודה גלובאלית ללא שיוך פוליטי וללא כוונת רווח, שחבריה הם ארגוני תיירות בכל רחבי העולם (דוגמת ההתאחדות), בתי עסק בתחום התיירות, אקדמאים חוקרים ומוסדות לימוד ורגולטורים (בדימוס) בתחום התיירות. נכון לעכשיו, מונה ה-WTA 109 חברים מרחבי העולם, כאשר מטה הארגון ממוקם בסין.

החזון של האגודה הוא "Better Tourism, Better World, Better Life” ומטרתו לקדם את התיירות למען השלום, הפיתוח האזורי והפחתת העוני. לשם קיום וקידום מטרות אלה, משתפת האגודה פעולה עם ארגון התיירות העולמי של האו"ם The United nations World Tourism Organization  – UNWTO.

מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, חני סובול. צילום יחצ

התאחדות משרדי הנסיעות הייתה ארגון התיירות הראשון בישראל שחתם על הקוד האתי הגלובאלי של ה-UNWTO לקידום תיירות בת קיימא ולמניעת תופעות פסולות בענף ובראשן, שימוש בו כמסווה לסחר בבני אדם.

ה-WTA תספק לחברים בה פלטפורמות להיכרויות בין הגופים השונים וליצירת שיתופי פעולה ביניהם. בין היתר, מתכננת האגודה  להקים מוסדות לימוד ומחקר בתחום התיירות, לייעץ לגופי ממשל ולרגולטורים, לקיים מפגשים ותערוכות ולקדם שיתופי פעולה בין המגזר הציבורי למגזר הפרטי-עסקי, לשם פיתוח ענפי התיירות ושילובם עם תעשיות נוספות.

המנכ"לית סובול מספרת כי ועד ההתאחדות קיבל את ההחלטה על הצטרפות ל-WTA לאחר ביקורו של שר התיירות, יריב לוין, וצוות משרדו בסין.

ההצטרפות לארגון הבינלאומי פותחת בפני חברי ההתאחדות פתח לשיתופי פעולה במזרח ובסין בפרט. עוד ציינה המנכ"לית כי ההצטרפות, לצד חברותה ב–ECTAA (איגוד התאחדויות משרדי הנסיעות האירופאית), מצביעה על החשיבות שמייחסים ארגונים בינ"ל לתרומתה של ישראל לתרבות התיירות, הטיולים והנופש העולמית.

Exit mobile version