Site icon IAS

טלי לאופר, נפרדת מהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טלי לאופר, מנכ"לית ההתאחדות

טלי לאופר, המנכ"לית היוצאת, נפרדת היום (ד') מהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל:

"חברים יקרים, היום הוא יומי האחרון בהתאחדות. אני עוזבת את המקום שהיה לי בית מקצועי וגם אישי קרוב לחמש שנים, בשלל רגשות. סיפוק – על עמידה באתגרים עצומים, עצב – על פרידה ממקום שהיה לי בית, שמחה – על סיום חיובי וטוב בזמן הנכון עבורי, גאווה – על הישגים רבים להם הייתי שותפה, והתרגשות גדולה מהבאות.

תקופת כהונתי כמנכ"לית ההתאחדות הייתה הכל חוץ מנורמאלית. נפלה בחלקי הזכות וגם האתגר העצום, ללוות את הענף בשנותיו הקשות ביותר של משבר הקורונה והמלחמה, כשבתווך גם שנת פריחה שהביאה לאתגרים אחרים.

אני מסתכלת אחורה על העבודה והישגי ההתאחדות בשנים המאתגרות הללו, בגאווה ובסיפוק גדול. קצרה היריעה מלסקור את כל ההישגים, ולכן אציין רק את חלקם: מענקי קורונה לענף, פתיחת השמיים באמצעות בג"צים, הסדרים כספיים עם חברות התעופה שנתבעו, כניסה מתחת למשרד התיירות, הכשרת עשרות סוכני נסיעות, קידום חקיקה חשובה, כנס שנתי בלתי נשכח במרוקו, הרחבה משמעותית של מענקי חרבות ברזל והסדר כלכלי עם רשויות המע"מ לטובת הסיטונאים.

ההישגים הללו ועוד רבים שלא פורטו כאן, מוכיחים עד כמה חזקה ובועטת ההתאחדות ועד כמה חשוב להמשיך לתמוך, להשתתף ולשמר אותה ככזאת לטובת קיומו והתפתחותו של הענף.

ההישגים הללו הם גם פרי עבודה קשה ומערכתית של כל הגורמים, בראש ובראשונה קובי קרני, היו"ר, שעושה ללא לאות למען הענף ועד ההתאחדות, שתורם מזמנו וממרצו בהתנדבות. איזי מדם, יו"ר שעל וכל דירקטוריון שעל, שתורמים ליציבות שעל וההתאחדות, וכל חברי הוועדות השונות. זאת ההזדמנות שלי להגיד לכל אלו תודה ענקית – בלעדיהם ההתאחדות לא הייתה מגיעה למקומה היום.

ליוו אותי כל התקופה גם יועצים חיצוניים מוכשרים, נאמנים ומחויבים להצלחת ההתאחדות, שהיו שותפים לכל הישג והישג: עורכי הדין דרור שטרום ואלישע הרלב, יועצת הרגולציה יעל גויסקי, יועץ האסטרטגיה דדי סוויסה, ובחלק משמעותי מאוד מהתקופה גם הדוברת דנה הרמן, שעשתה המון לקידום מעמדה של ההתאחדות. תודה עצומה לכולכם.

אבל התודה הגדולה מכל היא לצוות המצומצם והאיכותי כל כך של ההתאחדות, שמחזיק על כתפיו הצרות את ההוצאה לפועל של אין ספור המטלות והאתגרים של הענף. צוות שהיה לי למשענת ברזל בכל התקופה. היום הצוות מונה את קרן, רונית וגילה – צוות שכולו מסירות, נאמנות ולב. אין לי מילים להודות לכן!

בתום הליך העברת תפקיד מסודר ויסודי למנכ"לית הנכנסת, רינה קמני, אני רגועה ובטוחה שההתאחדות בידיים הכי טובות ומקצועיות שיש, ושרינה תמשיך, לצד קובי והוועד ובעזרת צוות ההתאחדות, להצעיד את הענף לעוד הישגים רבים, וזה הזמן לאחל לרינה בהצלחה גדולה!

אני רוצה להגיד באופן אישי תודה גדולה לכולכם, זכיתי לשיתוף פעולה, פירגון ותמיכה, עצה טובה וחברות מרבים מכם לאורך כל הדרך.

אני מאחלת לענף כולו פריחה מחודשת בקרוב, אבל יותר מהכל אני מאחלת לכולנו ימים אחרים, ימים בהם החטופים כבר יהיו בביתם, החיילים ישובו בשלום, המפונים ישובו לביתם, ושלום ושלווה יהיו מנת חלקנו.

מצפה להתראות ולהיפרד באופן אישי בכנס השנתי,

שלכם,

טלי

Exit mobile version