Site icon IAS

חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, מסיימת את תפקידה

מימין, יו"ר ההתאחדות קובי קרני ומנכ"לית ההתאחדות חני סובול בכנס בקפריסין. צילום עוזי בכר

בישיבת הועד שהתקיימה היום, הודיעה חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות לחברי הוועד על סיום עבודתה. סובול תמשיך לכהן בתפקידה עד לאחר הכנס השנתי.

סובול אמרה "אני מודה על הזכות לשרת את ציבור סוכני הנסיעות בחמש השנים האחרונות זה לא סוד שהגעתי לתפקיד מהעולם העסקי ולשם אני מעוניינת לחזור".

חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות.צילום יח"צ

סובול הוסיפה: "אני מסתכלת בסיפוק רב על עבודתי בהתאחדות ועל ההישגים הרבים בתקופת כהונתי. כל זה לא היה יכול להתבצע ללא יו"ר הוועד, קובי קרני. אני מודה לקובי על האמון, שיתוף הפעולה, הליווי והתמיכה המקצועית יום יום. לחברי הוועד וחברי הוועדות על תרומתם והתגייסותם לטובת החברים."

לדבריה, היא זכתה לעבוד עם צוות מצומצם ומסור של עובדי ההתאחדות וש.ע.ל. וגם להם מגיעה תודה על שיתוף הפעולה. "אני מאמינה שבקרוב יימצא מחליף, אליו אעביר בתהליך חפיפה מסודר את כל המידע, על מנת להמשיך את העשייה המרובה", סיכמה סובול.

סובול כיהנה חמש שנים בתפקיד ובכנס שעבר אמרה כי הנהלת ההתאחדות עסקה במגוון תחומים, לרבות הליכי חקיקה ותקינה, ייצוג בוועדות הכנסת, דיונים בבתי-המשפט ונוכחות רחבה בתקשורת על גווניה כדי לקדם את ענף התיירות בכלל ואת משרדי הנסיעות חברי ההתאחדות בפרט. התקיים קשר רציף עם שרים, חברי כנסת ורגולטורים; ההנהלה המשיכה להגן על זכויות החברים בבתי במשפט בתיקים השונים; מיצבה את עצמה כגורם משמעותי בוועדות הכנסת ובפורומים מדינתיים של תיירות; עמדת משרדי הנסיעות מושמעת והשפעתה ניכרת בהחלטות מנהל ובחקיקה ועוד. הפעילות של הימים האחרונים כוללת את הצעת החוק של ח"כ מיקי לוי על המשך מכירת ביטוח נסיעות על ידי משרדי הנסיעות.

Exit mobile version