Site icon IAS

חברת GROO תרכוש את פעילות אתר באליגם

חופשות קיץ של Groo. צילום מסך

תומי שנפלד מנכ"ל Groo. צילום מייקי מור
תומי שנפלד מנכ"ל Groo. צילום מייקי מור

GROO (לשעבר גרופון) תרכוש את פעילות אתר באליגם מידי כונסי הנכסים של מפעילתו הנוכחית, חברת "סיטי לייף". GROO נמצאת בשליטת קרן הפרייבט אקוויטי SKY, בשותפות ענקית ה-eCommerce האמריקאית GROUPON,  מנכ"ל החברה תומי שנפלד ומנהלי החברה. החברה תמשיך להפעיל את האתר תחת השם באליגם אך תשנה את אופן הפעלתו באופן שיגן על הלקוחות.

מנכ"ל גרופו תומי שנפלד אמר היום כי "אנחנו שמחים לרכוש את אתר באליגם. אנו משוכנעים ש-GROO, אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני האהובות בישראל, תביא לידי ביטוי את הניסיון, מובילותה בתחומי הדאטה, השיווק והטכנולוגיה וכמו כן את החוסן הפיננסי שלה על מנת להחזיר עטרה ליושנה עבור מותג באליגם".

GROO (לשעבר גרופון ישראל) החלה את פעילותה בישראל בשנת 2010. תחת גרופון העולמית, ובהמשך תחת קרן סקיי, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ובניית מותג מצליח הפכה גרו לשחקנית eCommerce משמעותית בישראל המפעילה אפליקציה מצליחה ואתר רכישות מגוון.

נדרש אישור סופי של בית המשפט ורשות התחרות

כחלק ממהלך רכישת פעילות באליגם, GROO עתידה להציע ללקוחות באליגם שלא מימשו את שובריהם קרדיטים בשווי מאות אלפי שקלים על חשבונה. רכישת באליגם ע"י GROO מותנית באישור סופי של בית המשפט ורשות התחרות.

כמחצית מכלל המוצרים ששיווקה באליגם הם מוצרי תיירות. היום הודיעה רשת הנסיעות הגדולה איסתא, כי  החליטה לספוג את כל העלויות שנבעו מהקריסה של באליגם והלקוחות שרכשו דרכה מוצרי נופש לא ייפגעו כלל. מאיסתא נמסר שטרום פשיטת הרגל של באליגם הוזמנות מאות חופשות באתר ולקוחות אלה יוכלו לצאת לחופשתם ללא תשלום נוסף. אתמול  הגיעה באליגם להסכמות דומות עם השטיח המעופף.

Exit mobile version