Site icon IAS

חברת התיירות אופיר טורס מתחדשת

בועז ויוני וקסמן. התייעלות מקסימלית בתחומים הפיננסיים. צילום יח"צ

"אנו משלימים בימים אלה שדרוג משמעותי של מערכות המחשוב שלנו, בהשקעה של כשבעה מיליון שקל, וזאת כדי שנוכל להמשיך להיות בחזית ענף התיירות בישראל, בעידן בו החידושים הטכנולוגיים בתעשייה הם כה רבים ותכופים". כך אומר יוני וקסמן, המשנה ליו"ר חברת התיירות אופיר טורס והאחראי בחברה, בין היתר, גם לתחום המחשוב.

"בין השאר, הכנסנו תוכנות חדישות המאפשרות יעילות מקסימלית בתחומים הפיננסיים בתוך החברה, וביננו לבין הספקים והלקוחות. בנוסף, התחלנו לעבוד עם תוכנה לייעול עבודת הפרט, באמצעותה כל עובד יכול ליצור לעצמו דוחות אישיים לגבי עבודתו השוטפת ולקבל מדדים על התקדמות קצב המכירות שלו בזמן אמת. כמו כן, הוספנו תוכנות המשמשות את אופיר טורס בפעילותה הסיטונאית. מדובר במערכת חדשה נוספת המשמשת את כל המחלקות (טיולים מאורגנים, נוסע עצמאי, מחלקת השיט וחבילות הנופש), המאפשרת ניהול מלא של מוצרי הסיטונאות של החברה, החל מיצירת מוצרים חדשים, ניהול מלאים, ביצוע הזמנות ואפשרות לקבוצות לבצע רישום לטיולים מאורגנים – כולל תשלום אונליין לטיול, ללא צורך בהתערבות של מישהו בחברה במהלך העבודה השוטפת", הוסיף וקסמן.

פיילוט עם CWT

בנוסף, המחלקה העסקית של אופיר טורס, שהינה הנציגה הבלעדית של חברת הנסיעות העסקיות העולמית Carlson Wagonlit Travel (אחת מארבע החברות הבינלאומיות הגדולות בתחום), התמודדה ונבחרה מבין מאות המשרדים החברים ברשת להיות הבסיס לפיילוט שיבוצע במערכת חדישה של הזמנת בתי מלון, אותה בכוונת CWT להכניס כחלק ממערך השירותים הכולל אותו היא מציעה ללקוחותיה. מערכת זו הינה מערכת אונליין להזמנת בתי מלון הנמצאת גם אצל הלקוח ומאפשרת לבצע הזמנות בתי מלון On-Line במגוון ערוצים הכוללים אינטרנט, אפליקציית הסלולר CWT2GO ועוד. המערכת, ש"יודעת" באמצעות חוכמת ההמונים להמליץ על בתי מלון לפי ניתוח שביעות הרצון של משתתפיה, תכיל כ-800 אלף בתי מלון בכל העולם. השימוש במערכת אמור לאפשר ללקוחות לבצע הזמנת מלונות בתעריפים אטרקטיביים יותר מאלו הקיימים כיום באתרי הזמנות כדוגמת booking או Expedia. במסגרת הפיילוט החלה המחלקה העסקית של אופיר טורס כבר בימים אלו בהתקנת המערכת אצל לקוחותיה וכבר "רואים" חסכון משמעותי בעלויות הרכש של המלונות.

Exit mobile version