Site icon IAS

חברת גוליבר ממשיכה לטפל בלקוחות מהבית

סוכן נסיעות . צילום Depositphotos

מנכ"ל חברת גוליבר, זיו רוזן, עדכן אתמול את הלקוחות, העובדים והגולשים בשירות שנותנת החברה בימים קשים אלה.

מנכ"ל גוליבר זיו רוזן. צילום יח"צ

לאור המצב והחל מתחילת חודש מרץ, חברת גוליבר עברה לעבוד במתכונת אונליין מלאה מסביב לשעון. "בחרנו כחברה ולמרות ההשבתה שיש ברוב העסקים במדינה, להמשיך לטפל בכל לקוחותינו מהבית, לעדכן את האתר 24/7, ללוות ולהשתדל להעניק לכם את השירות הטוב ביותר שאנו יכולים לתת, בכדי שתוכלו בימים אלה להתרכז בבריאותכם, במשפחתכם ובכל הדאגות מסביב", הוא כותב.

רוזן מציין כי חברות התעופה ורשתות בתי המלון מבטלות כמעט את כל הטיסות והחופשות לתקופה הקרובה והנה מספר דגשים חשובים שיוכלו להרגיע או לחסוך דאגות מיותרות:
כל עשרות אלפי לקוחותינו שהזמינו טיסה / חבילת נופש / טיול מאורגן או נופש בישראל והזמנתם בוטלה ע"י חברת התעופה או בית המלון, יקבלו מסרון אישי לנייד (גם אם ייקח מעט זמן עד קבלתו) עם עדכון בנוגע לביטול. כמו כן, הזמנתכם בגוליבר תבוטל ויבוצע החזר כספי באופן אוטומטי, ללא צורך בפניה יזומה אלינו
בכל מקרה אחר הנוגע לבירורים, מדיניות שינוי הזמנה או בקשות מיוחדות, אני ממליץ ומבקש להיכנס לאזור המיוחד שהקמנו באתר גוליבר ולשלוח פניה ישירה לצוות שירות הלקוחות. לאור הפניות הרבות לצד האילוצים הטכניים שנגזרים על כולנו כאזרחים במדינה, חשוב לדעת שכל הפניות תטופלנה לפי סדר מועד המראת הטיסה או היציאה לחופשה. לינק ישיר: https://www.gulliver.co.il/coronavirus

אין ספק שצורת העבודה הנוכחית אינה אידאלית ופוגעת בזמן המענה, עם זאת, אני מתחייב בפניכם: צוות גוליבר יספק מענה לכל מאות אלפי הלקוחות שלנו ואני מאמין שתקבלו את זמן התגובה בהבנה ובסובלנות.

מאחל לכם וליקיריכם להישאר בריאים וחזקים,  ביחד ננצח את הקורונה, חותם זיו רוזן, מנכ"ל גוליבר.

Exit mobile version