Site icon IAS

דנה לביא פורשת מתפקיד מנכ"לית קבוצת הדקה ה-90

דנה לביא, המנכ"לית הפורשת של הדקה ה-90. צילום ענבל מרמרי

מנכ"לית קבוצת הדקה ה-90, דנה לביא הודיעה ליו"ר דירקטוריון הדקה ה-90, עמי כהן, כי ברצונה לסיים את תפקידה וזאת לאחר 10 שנים בחברה, מֹתוכן שנתיים וחצי כמנכ"לית הקבוצה ולפני כן כשלוש שנים בתפקיד משנה למנכ"ל הקבוצה ומנכ"ל בפועל של חברת התיירות.

בשנים האחרונות, לביא הובילה מהלכי חדשנות, צמיחה והתייעלות בקבוצה עם מחזור עסקי שעמד על כחצי מיליארד  שקל. בין הישגיה המרכזיים: גידול משמעותי במכירות האון ליין, פיתוח והשקת אפליקציית "לוקו"- האפליקציה לטיסות לואו-קוסט וטיסות נוספות, קידום החברות-הבנות "מדרפט" ו"ספא פלוס", התייעלות וצמצום משמעותי בהוצאות באמצעות אוטומציה ושיפור פרמטרים תפעוליים, מתיחת המותג לתחומי צריכה נוספים: דקה 90 ספא, דקה 90 תרבות ועוד.

לאחרונה במקביל לניהול השוטף של החברה, יזמה והובילה את המשא ומתן למכירת מניות החברה, לבעלי "קווי חופשה"- חברה סיטונאית מובילה בענף התיירות.

במכתב לעובדים כתבה לביא, בין היתר כי החליטה לפרוש ולצאת לדרך חדשה. "עברנו יחד תקופות של עליות ומורדות; שנים טובות, מרתקות וגדושות בהצלחות ושנים מורכבות ומאתגרות. לאור השינויים בענף התיירות והתחרות העזה חתרנו למיזוג עם חברה סיטונאית, מהלך שיהפוך את החברה לרווחית יותר ויציבה… אני אמשיך לעקוב ולהיות גאה בכם גם מרחוק ואני בטוחה שתמשיכו להיות יצירתיים ומובילים"

כהן, יו"ר דרקטוריון הדקה ה-90 ומבעלי קווי חופשה, מסר בתגובה: "אני מודה לדנה על תרומתה הענקית להצלחתה של הדקה ה-90 בכלל ועל הובלת תהליך מכירת החברה בפרט. דנה ביקשה לצאת לדרך חדשה ואני מאחל לה הצלחה גדולה"

Exit mobile version