Site icon IAS

דיזנהאוז חתמה על הסכם עם בוקינג להזמנה ישירה של כל התוכן באתר

מימין עודד חודורוב סמנכ"ל פיתוח עסקי דיזנהאוז, מטאו סיקלה ראש חטיבה עסקית בוקינג, קרלו בטיני מנהל לקוחות עסקיים בוקינג, איתן בן אשר מנהל אופרציה דיזנהאוז, קובי יוסף סמנכ"ל. צילום יח"צ

חברת דיזנהאוז הודיעה היום כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עסקי עם אתר התוכן הגדול ביותר להזמנת בתי מלון Booking.com. על פי ההסכם, שיתוף הפעולה מתבטא בכך שדיזנהאוז יכולה להציע ללקוחותיה העסקיים והפרטיים את כל התוכן של המלונות הקיים באתר בוקינג באופן ישיר דרך כל ערוצי ההזמנה של דיזנהאוז, אופליין ואונליין, לרבות ישירות דרך סוכני הנסיעות, דרך אתרי החברה ודרך כל מערכות ההזמנות. תוכן המלונות שיוצע ללקוחות דרך דיזנהאוז במקרים רבים יהיה אטרקטיבי יותר מהתוכן שמוצע ישירות באתר בוקינג, אבל לכל הפחות באותם תנאים ומחירים כפי שמופיע ישירות באתר בוקינג.

בוקינג.דיזנהאוז יכולה להציע ללקוחותיה את כל התוכן. צילום Depositphotos

שיתוף הפעולה מאפשר ללקוחות העסקיים והפרטיים של החברה לקבל את המגוון הרחב ביותר של בתי מלון, מאפשר ללקוחות לקבל שירות ותמיכה בעברית ע"י סוכני דיזנהאוז גם עבור הזמנות של תוכן מאתר בוקינג ובנוסף מאפשר ללקוחות להזמין באופן ישיר ומהיר את כל התוכן העשיר שמציע בוקינג, ללא צורך לבצע השוואות מול אתרים שונים ובכך נחסך זמן רב.

עודד חודורוב, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת דיזנהאוז מסר: "דיזנהאוז היא one stop shop לכל מרכיבי התיירות של לקוחותיה ובהתאם אנו פועלים להרחיב את היצע מוצרי התיירות ולהציע ללקוחותינו את כל האפשרויות הקיימות לכל מרכיב בנסיעה. ההסכם עם Booking מאפשר לדיזנהאוז להציע תוכן עשיר, מגוון, אטרקטיבי וממקור שכולם מכירים עבור הזמנת בתי מלון".

Exit mobile version