Site icon IAS

ארגון מחדש בהתאחדות משרדי הנסיעות

ועד התאחדות משרדי הנסיעות נפרד מרויטל דניאלי. צילום התאחדות משרדי הנסיעות

ועד התאחדות משרדי הנסיעות נפרד אתמול בהתרגשות ותוך הכרת תודה מרויטל דניאלי, עוזרת מנכ"לית ההתאחדות, שאיישה תפקיד זה למעלה משבע שנים.

יו"ר ההתאחדות, קובי קרני, הודה לרויטל "על כל השנים שהיית איתנו", ואיחל לה שגרה מעניינת ויוצרת והצלחה מכל הלב.

מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, חני סובול, סיפרה שרויטל שימשה כיד ימינה בארבע השנים האחרונות. "בתקופה זו עברה ההתאחדות שינוי מאד משמעותי בתהליכי העבודה, תוך הטמעת חזון החברים למצוינות, חדשנות, שקיפות ועדכניות, שבאה לידי ביטוי בשיתופי פעולה רחבי היקף בארץ ובחו"ל, תוך דגש על חדשנות טכנולוגית, בהתאם לדינמיות של ענף התיירות. כך, לדוגמה, העמיקה ההתאחדות את שיתופי הפעולה עם משרד התיירות, גורמים אקדמיים ומקצועיים בארץ ובעולם  והחלה בשיתוף הפעולה המתמשך עד היום עם קהילת הטרוול טק".

לדבריה, לא הייתה משימה שרויטל קיבלה ולא מילאה אותה על הצד הטוב ביותר, במקצועיות ובמסירות.

"רויטל הייתה נדבך משמעותי בעבודת צוות ההתאחדות וטביעות אצבעותיה היחודיות ניכרות בכל אחד מהישגי ההתאחדות במהלך השנים, כמו גם  בהגברת נוכחות ההתאחדות ברשתות החברתיות ומתן מענה מקצועי, יעיל ואדיב לכל משרד נסיעות שפנה אליה", הוסיפה סובול, "אני מודה לרויטל על עבודתה המסורה ללא לאות, על מקצועיותה הרבה, על היצירתיות והחשיבה מחוץ לקופסה ועל הרמת הרף בכל פעם מחדש, ומאחלת לה הצלחה רבה בדרכה החדשה."

כחלק מתפיסת הניהול החדשנית של התאחדות משרדי הנסיעות, הוחלט על שינוי בחלוקת תפקידי הצוות. להתאחדות הצטרפה מירי כהן, בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בתקשורת במרכז הבינתחומי, שתטפל בחדשנות ובפרויקטים.

בין היתר תהיה אחראית  על הרחבת ייזום מפגשים עסקיים יחודיים לחברי ההתאחדות עם גופי תיירות מובילים מכל העולם, להרחבת היקף ואופי פעילותם.

ואנחנו נוסיף שרויטל עבדה תמיד ביעילות וברוח טובה מול התקשורת והיא תחסר לנו. דרך צלחה והרבה שנים מאושרות.

Exit mobile version