Site icon IAS

אפליקציית חוליו תאפשר חיפוש ממוקד לפי יעדים ותאריכים

תעלות אמסטרדם. צילום Depositphotos

חוליו, אפליקציית הרגע האחרון, עוברת מתיחת פנים, משנה את נראותה ומוסיפה אפשרויות נוספות למשתמשים.

לראשונה תציע חוליו חיפוש ממוקד לפי יעדים ותאריכים, כאשר הסיבה לשינוי היא גידול במגוון היעדים המוצעים, במגוון ובכמות הדילים וגידול במספר המשתמשים בשנה האחרונה.

אפליקציית חוליו החדשה. נראות משופרת

בחברה אומרים כי לאפליקציית חוליו כ-1.2 מיליון הורדות, כאשר היא מראה צמיחה עקבית מיום היווסדה. בשנה האחרונה הציגה האפליקציה מספרים יוצאי דופן, ביניהם: גידול של 83% במגוון היעדים המוצעים באפליקציה ועלייה של 35% בכמות הדילים השונים בכל יעד. כמות המשתמשים בחוליו עלתה גם היא ב-32% במהלך השנה האחרונה.

לאור נתונים אלה, הוחלט לשפר את הנראות ולהפוך את חוויית המשתמש לפשוטה, נקייה ונוחה יותר. בשלב הראשון יתווספו תמונות היעד לצד שמו וכן תהיה אפשרות לסנן ולבחור יעד ספציפי, בשונה מהמצב היום, בו יש צורך בגלילת העמוד עד מציאת היעד הרלוונטי. בשלב השני תתווסף האפשרות לבחור תאריך ספציפי למציאת הטיסה ו/או חבילת הנופש.

כאמור, שני הפיצ'רים החדשים מושקים נוכח העלייה במגוון היעדים והדילים ובמטרה להנגיש בצורה נוחה ויעילה את סל המוצרים שמציעה האפליקציה.

כרמית דותן, מנכ"לית 'חוליו', מסרה: "בשנה האחרונה חל גידול בכמות הטיסות ואיתן כמות המושבים המופנים למכירה ברגע האחרון, כאשר גם כמות השחקנים גדלה ואיתם מגוון האפשרויות לטוס. הבנו כי יש צורך לספק לתייר הספונטאני, שמחפש הזמנת חופשה במהירות ויעילות, כלים נוספים כדי להקל על תהליך הזמנת הטיסה הספונטאנית".

Exit mobile version