Site icon IAS

איסתא מעריכה ב-4-6 מיליון שקל את הפגיעה ברווח ברבעון הראשון

סניף הקונספט של איסתא בדיזנגוף סנטר. צילום עירית רוזנבלום

חברת איסתא הודיעה לבורסה כי היא עוקבת באופן שוטף אחר ההתפתחויות בארץ ובעולם בקשר עם נגיף הקורונה ובוחנת את ההשלכות על פעילותה ותוצאותיה העסקיות. בתוך כך, החברה מזהה ירידה בהיקפי הפעילות של מגזרי תיירות הפנאי והתיירות העסקית שלהערכתה נכון לייחסה להתפשטות הנגיף.

לפי הדיווח, נכון למועד זה, בהתאם להערכתה הראשונית של החברה, הירידה הזו צפויה לגרום לפגיעה ברווח במגזרי התיירות ברבעון הראשון לשנת 2020 בטווח של בין 4 ל- 6 מיליון ש"ח (לאחר מס) שרובה צפוי להשפיע על מגזר תיירות הפנאי, וזאת ככל שהירידה תמשיך גם במהלך החודש הבא.

הערכות החברה הללו בנוגע להשפעת הנגיף, מהוות מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, אשר מבוססות, בין היתר, על המידע המצוי בידי החברה נכון למועד זה, ואשר התממשותן אינה וודאית ומושפעת בין היתר מאירועים שאינם בשליטת החברה, כגון המשך התפשטות הנגיף או עצירתו וכן החלטות של מדינות ורשויות רלבנטיות בארץ ובעולם להפסיק או לחדש טיסות ליעדים שונים.

מנכ"ל איסתא כתב אתמול לעובדי החברה כי היא נערכת פיטורים ולקיצוצים בשכר. בין השאר כתב לעובדים שהחברה תימנע בשלב זה מפגיעה בשכר העובדים ותתמקד בקיטון בהיקפי השכר של המנהלים ושל ההנהלה בלבד. בנוסף, המנהלים ייצאו לשלושה ימי חופשה במהלך החודש.

Exit mobile version