Site icon IAS

אדון, גברת או X – חברת טרוולפורט מציעה אפשרות שלישית למגדר

הרכישה יוצרת גוף תיירות ישראלי שבנוי לשחק בצורה משמעותית בעולם הגלובלי. צילום Depositphotos

מערכת ההפצה העולמית (GDS) טרוולפורט (Travelport) הודיעה כי תוסיף החל מה-1 ביוני קוד הזמנה חדש שיציע לנוסעים אפשרות לבחור ב-"X"  במקום "M" או "F" –  כלומר זכר או נקבה, כאשר נדרש לספק את מין הנוסע/ת מראש.

מין הנוסע נדרש מראש עבור נוסעים או נוסעים-במעבר לאלג'יריה, קנדה, סין (למעט הונג קונג), איראן, ג 'מייקה, יפן, קניה, מקסיקו, מרוקו, פקיסטן, דרום אפריקה, ספרד, סוריה, תאילנד, ארה"ב ואיחוד האמירויות הערביות.

Travelport התחייבה להפוך את הקוד זמין לכל 480 חברות התעופה הפועלות על הפלטפורמה שלה ובוחרות בכך. מספר חברות תעופה ובהן יונייטד, אמריקן איירליינס ודלתא, אישרו כי הן מתכוננות לעשות שימוש בקוד החדש וחברות אחרות צפויות ללכת בעקבותיהן.

בחברה מסיבירים כי יש לבחור את האפשרות "X" מול הדרכון או תעודת הזהות של הנוסע. עם זאת, ארגנטינה, אוסטרליה, קנדה, דנמרק, גרמניה, הודו, אירלנד, מלטה, ניו זילנד, נפאל, הולנד ופקיסטן כבר מציעות אופציה אחרת מאשר "M" או "F" על דרכונים – ברוב המקרים גם כן האות X, אשר אושרה על ידי  The International Civil Aviation Organization – ICAO –  ארגון התעופה  המסדיר את התעופה האזרחית הבינלאומית.

"חברה המחוייבת למגוון וקידום נסיעות לכל"

גורדון וילסון, נשיא ומנכ"ל Travelport, אמר בהקשר של הקוד החדש, "כחברה המחויבת למגוון וקידום נסיעות לכל, אנו שמחים שהקוד החדש לנוסעים לא-בינריים מייצג אותם כעת. אנו מקווים שיותר חברות תעופה יספקו אפשרות זו כדי להבטיח שהלקוחות שלהם מתקבלים בברכה ובכבוד. עבורנו "X" מסמל הצבעה לגיוון, כבוד וכבוד-עצמי".

טרוולפורט היא חברת טכנולוגיה המפעילה פלטפורמת מסחר בתחום הנסיעות ומספקת הפצה, טכנולוגיה, תשלום ופתרונות אחרים לתעשיית התיירות העולמית. החברה מחברת את ספקי הנסיעות המובילים בעולם עם סוכנים מקוונים או לא-מקוונים בתחום הנסיעות בפלטפורמה קניינית של עסק לעסק (B2B).

עם הכנסות נטו של מעל 2.5 מיליארד דולר בשנת 2018, ל-Travelport, שבסיסה בלנגלי, בריטניה, יש מעל 3,700 עובדים והיא מיוצגת בכ-180 מדינות וטריטוריות.

Exit mobile version