Site icon IAS

תפוסת שיא נרשמה במלונות תל אביב-רבתי בחודש ספטמבר

מלון ריץ קרלטון הרצליה, מצורף לתוכנית הנאמנות של מריוט הבינלאומית צילום יח"צ

תפוסת המלונות באזור תל אביב הגיעה בחודש ספטמבר ל-83% בספטמבר במלונות תל אביב, הרצליה, בת ים ורמת גן כתוצאה מגידול של 72% בלינות התיירים לעומת אשתקד וגידול של 40% בלינות הישראלים. בספטמבר שעבר נרשמה תפוסה ממוצעת של 73%.

בסה"כ נרשמו במלונות תל אביב-רבתי ​420,000 לינות, מהן 310,000 לינות תיירים ו-110,000 לינות ישראלים.

מלון ישרוטל פאבליקה הרצליה. צילום אסף פינצ'וק

​לדברי עודד גרופמן, מנכ"ל התאחדות מלונות תל אביב רבתי, הגידול הדרמטי בלינות התיירים במלונות באזור תל אביב נובע מהמשך הצמיחה בתיירות הנכנסת. "התיירות לאזור תל אביב שוברת שיאים הודות למוצר התיירותי הייחודי, הצלחת קמפיין הפרסומי של משרד התיירות ולחשיפה התקשורתית בעולם".

לפי נתוני משרד התיירות, בפסטמבר השנה נרשמו 405 אלף כניסות תיירים, המהווים עלייה של 44% לעומת אשתקד, אולם יש להמתין לדיווח כניסות אוקטובר כדי לקבל תמונה מהימנה עקב מועדי החגים.

מספר חדרי המלון בהרצליה הוכפל בחמש שנים

גרופמן ציין את הגידול החד בכמות הלינות ובתפוסות של מלונות הרצליה. "היקף החדרים בהרצליה הוכפל ב-5 השנים האחרונות והעיר מציעה 1,500 חדרי מלון. הביקושים בהרצליה מתחילים להדביק את ההיצע המלונאי ואנו רואים גידול בביקוש בכל פלחי השוק: מתיירות עסקית ועד לתיירות נופש", הוא מוסיף.

עוד אמר גרופמן כי מטרופולין תל אביב מציע מוצר תיירותי שמתאים לתיירות נכנסת ולתיירות פנים, בין אם התייר מגיע מניו יורק, פריז, ירושלים, או חיפה. "נתוני ספטמבר מלמדים על כך שהישראלים מסכימים עם קביעה זו ומגיעים יותר ויותר לחופשה אורבנית בבתי המלון. האתגר שלנו ​ הוא לספק להם חוויה מתחדשת, מפתיעה ומגוונת מבחינה מלונאית וגם מצד המוצר התיירותי שיתן מענה למשפחות, לזוגות ולקהלים מגוונים בחברה הישראלית".

איך התפצלה התפוסה בבתי המלון באזור תל אביב בספטמבר?

בתל אביב – תפוסה של 84% (לעומת 60% אשתקד),

בהרצליה – 81% (לעומת 53% אשתקד).

ברמת גן – 74% (לעומת 59% אשתקד).

בבת ים – תפוסה של 74%, כמו אשתקד.

מתחילת השנה, ינואר-ספטמבר, עומדת התפוסה במלונות מטרופולין תל אביב על 76% לעומת 73% באותה התקופה אשתקד.

Exit mobile version