Site icon IAS

תואר "המעסיק הטוב ביותר" לרשת מלונות מריוט

מלון ריץ קרלטון הרצליה, מצורף לתוכנית הנאמנות של מריוט הבינלאומית צילום יח"צ

מלונות Marriott ישראל זכו בתואר the best employer in the country  מטעם חברת סקרי שביעות הרצון הבינלאומית  AON  אשר סוקרת את שביעות רצון העובדים ותנאי העסקתם בחברות בינלאומיות רבות בעולם וביניהן מרבית חברות המלונות הבינלאומיות המובילות. בישראל  נסקרו, בין השאר, המלונות ריץ-קרלטון, הרצליה הילטון, דיוויד איטרנקונטיננטל ומלון שרתון.

בסקר אשר נערך מדי שנה באמצעות חברת AON, נשאלים העובדים על שביעות רצונם בכל הקשור למקום עבודתם. בין השאר, על היחס אותו הם מקבלים במקום עבודתם, שביעות רצונם  מהמנהלים הישירים שלהם ומהנהלת המלון, האיזון שבין העבודה והחיים הפרטיים והמשפחתיים, האם מקום העבודה שלהם תורם להתפתחות אישית ומקצועית ועוד.

מלון שרתון תל אביב, גם הוא מרשת מריוט, לאחר שזו רכשה את סטארווד. צילום יח"צ

הנהלות בתי המלון, מקבלות את תוצאות הסקר, מנתחות את הממצאים, ובהתאם לכך מיישמות תוכנית עבודה שתוביל לשיפור התוצאות בכל הפרמטרים.

על פי תוצאות הסקר השנה, רשת מלונות Marriott ישראל  הכוללת את מלון ריץ-קרלטון הרצליה ומלון שרתון ת"א זכתה בתואר המעסיק הטוב ביותר לשנת 2018.

יובל פומרנץ, סמנכ"ל משאבי אנוש  בריץ-קרלטון הרצליה מסר כי "אנו שמחים וגאים לקבלת התואר הנכסף, זה לא מובן מאליו. אנו עובדים בענף שרמת התיגמול שלו, ביחס להשקעת הפרט, היא מן הנמוכות, ענף בעל תדמית פחות אטרקטיבית והמהווה בעיקר צומת עבור עובדים צעירים לפני הטיול הגדול או במהלך תקופת הלימודים האקדמיים. לשמחתי, אנו עובדים בארגון אשר אחת מאבני היסוד שלו היא לשים את חברי הצוות כמטרה ראשונה. המוטו של ריץ-קרלטון “We are ladies and gentlemen serving ladies and gentlemen” – משקף את הלך הרוח בסביבת העבודה בה אנו עובדים".

Exit mobile version